Inge en Flower ,Niempie en de rest!

A

Anoniem

Guest
liev Inge,

Ik wil je succes wensen voor morgen bij de gyn, laat je het ons snel weten???

Ik leef met je mee, ben zo benieuwd snap goed dat het nu erg spannend is, heb dit ook pas allemaal meegemaakt dus......... hopelijk is de zaaduitslag goed!! en de rest ook, laat snel wat weten oke??

Flower overmorgen is je nod dag en ook die van Kaa, maar ik heb niks meer van je vernomen hoe gaat het nu??

Niempie, ik wil je sterkte wensen, hoop dat je hier wel regelmatig wilt blijven komen(heb je vrijdag denk ik weer nodig i.v.m. nod ziet er niet zo best voor mij uit dus ik kan je lieve peptalk wel gebruiken.

Ik hoop dat er toch snel betere tijden voor je aanbreken, succes met wachten.

succes iedereen!!

liefs: Chili xx

Hé Chili,

Met mij is alles goed, wordt nu spannend hé...heb pijnlijke tepels terwijl ik die normaal gesproken "alleen" heb tijdens mijn eisprong...mijn temp. is nog steeds 37.2 en heb géén lage rugpijn meer zoals ik die andere maanden wel had.........morgen zal het wel een drukke dag qau wc zijn hahahah elke keer ff kijken :)

dus ja...niet veel nieuws te vertellen, blijft afwachten en we zullen wel zien of mijn lichaam me weer voor de gek heeft gehouden of dat ronde 7 ons geluksgetal wordt!!!!

Hoe is het verder met jou?

Liefs Kaa

Hallo!!!

Ja ik ben hier nog maar erg weinig te vinden.....vandaar dat je eigenlijk niets hebt vernomen......Ik heb t de laatste weken ook kei druk........

Het is idd net wat Kaa zegt kei spannend!! Ik heb nog geen tekens van de duiveltjes.....normaal zou ik al pijn in m'n rug hebben en wat roze afscheiding....dat dan daarna tot ongi overgaat. Maar er is helemaal nog niets...........

Ik heb alleen 'smorgens van die vlagen zuur die omhoog komen en verder ben ik super vrolijk (normaal als ik ongi word ben ik kei chagie al een week van te voren). Oja en ik plas me helemaal suf....van 1 kop thee kan ik al 3 x voor gaan....

Van de week stond vriendje te kijken......ik stond om half 11 nog de poetsten hier in huis. Dat is dus echt niets voor mij, want normaal stel ik uit en stel ik uit tot t echt niet meer kan....hahahahahah

Maar goed. Tis maar net wat Kaa zegt: in hoeverre houd je lichaam je voor de gek he.....

Ik heb wel besloten om niet meteen te gaan testen....want ik heb nu wel een cyclus van 23 dagen, maar wie weet denkt m'n lichaam weer van ik ga mooi 28 dagen deze keer doen.....
Dus om mezelf te beschermen en niet gekker te maken wacht ik even.

Maar hoe is ie verder bij jullie???

Liefs Flower

Hoi chili,

Bedankt voor je berichtje.
Dus je volet de duiveltjes alweer aankomen??
Hoop dat je gevoel niet goed is en dat je toch zwanger bent.
Dat zou weer heel wat bezoekjes gynaecoloog besparen voor jullie.
Dus ik duim nog flink voor je!!!!
Ik kijk regelmatig (ok dagelijks)nog op het forum dus ik blijf van alles op de hoogte.

Ik heb bericht van het ziekenhuis gekregen voor de borstcontrole en dat kan dus ook pas in april BALEN dus.

ik kijk morgen nog op het forum hoe het met alle NOD ers is.
Succes liefs niempie

Hoi Chili,

Begint de vrees de hoop weer te verdringen? Tja, wat je in je vorige mail schreef, klonk best veelbelovend, en zwanger zijn voelt in het begin net zo als ongi worden, dus alles is nog mogelijk... Ik draai mijn duimen blauw voor je!

Voor mij is het ook mega spannend. Vandaag dag 14 na mijn eisprong en er is nog niets gearriveerd. Het voelt wel of het elk moment kan doorbreken, maar dat is al 4 dagen zo. Ook 4 dagen geleden kelderde mijn temp met 0,4. Maar nu is hij alweer twee dagen 37,1 dus dat geeft me weer genoeg reden tot valse hoop...

Mijn verslag van de gyn kun je hierboven lezen!

O ja, en wat betreft je keuze voor dag 11 of 12: volgens mijn gyn is het niet erg als je iets voor of iets na je eisprong zit. Je slijm is dan nog in voldoende goede conditie.

Liefs, Inge

hallo!!!

Bedankt voor de reacties inderdaad erg benieuwd naar morgen, kaa en flower!! succes!!

Niempie, balen zeg dat je pas in april terecht kunt sterkte hoor!! wel fijn dt je ons, en mij! blijft volgen en steunen !! hou vol!

Inge ik heb je verhaal gelezen en het ziet er toch veel belovend uit hoor vind ik dat MOET gewoon een keer raak zijn!! misschien deze maand al gewoon!! fijn dat je nog iets laat weten over dag 11 of 12 dus ik kan zelf bepalen welke ik kies dus dag 12 heb ik altijd een positieve ovutest dus dan lijkt mij dag 12 beter en jou????

succes en we mailen morgen weer! is eigenlijk al morgen want het is half 1 in de nacht zie ik ik ben wat grieperig dus dat is minder voel wel allemaal gedoe rond mijn eierstokken soort getrek dus ben er bang voor.

tot straksssssssss liefs aan jullie allemaal en wel iets laten weten hoor!!
welterusten
liefs: Chili xx

Terug
Bovenaan