inge en petra

dank jullie voor jullie lieve reaktie,voel me alleen zo ongelukkig alles zit tegen en dan iedere keer dat gebel van zijn ex staat mijn hoofd gewoon niet naar en hij vind het maar normaal dat gelul achter mijn rug,geloof dat ik er eerdaags een dreun verkoop.ook zwanger worden wil maar niet lukken net als bij jullie helaas,vind dit wel een fijne site die me vaak erg tot steun is alvast bedankt meiden moet hier even doorheen zal wel lukken hoop voor jullie dat jullie en ik snel zwanger worden moet zelf 7 oktober naar gynecoloog praten over ivi groetjes

Kan me wel enigszins voorstellen hoe jeje voelt hoor...heb het ook een aantal jaren terug meegemaakt.Maar een goed gesprek met mijn toenmalige vriend heeft het toen opgelost.Ze belde niet meer midden in de nacht met haar probleempjes en viel ons ook niet meer lastig tijdens het stappen,door huilend met hem te willen praten...verschrikkelijk!!!
Geef haar maar geen dreun,dat zou de sitatie niet beter maken,maar dat weet je zelf ook wel natuurlijk! Mischien kun je het eens met haar erover hebben onder 4 ogen wat het voor jou betekend,deze situatie. Probeer het:is moeilijk)zonder verwijten,dan zal zij het(mischien)begrijpen,hoe jij je eronder voelt en wat het voor impact heeft op jullie relatie.
Succes meid en laat je niet klein krijgen!!

Laat je niet kennen meissie!!! Jij hebt hem en zij trekt aan het korste eind!!
Misschien inderdaad een goed idee van Petra om eens met haar een 'volwassen'gesprek aan te gaan.

Gaan jullie de 7e samen naar de gyn?

Succes en sterkte meid!
Lfs Inge

pfff die exen ook altijd he? mijn vriend heeft ook zo'n vreselijke ex, de moeder van zijn dochtertje. Ze heeft ons al ik weet niet wat geflikt (als ik alles op moet schrijven dan ben ik echt een boek verder), gelukkig valt ze ons niet lastig en ziet mijn vriend ook wel hoe ze is. Ze gebruikt haar kind om mijn vriend te manipuleren, het enige wat goed is, is geld, als ze haar alimentatie binnen heeft, is ze weer even tevreden, koopt dat meteen 2 paar laarzen, 6 paar broeken enz enz en dan verderop in de maand maar weer klagen dat ze geen cent heeft. pfff ik wordt zo moe van haar. Maar ja dat soort moeders weten dat ze een troef in handen hebben, nl het kind. Erg toch? ik weet dat zijn ex ook jaloers is op wat wij hebben (echt niet nodig maar goed), gelukkig valt zij ons niet lastig, ze dreigt alleen wel meerdere malen met: dan krijg je haar niet meer mee. Mijn vriend laat zich daar niet klein meer door krijgen.\

Heel veel sterkte hoor

groetjes sandra

ps wij hebben inmiddels samen een dochtertje van 9 mnd oud

Terug
Bovenaan