inge en petra

hoi meiden dank jullie voor je steun alleen heb alles al geprobeert,van praten met haar tot smsje aan de telefoon en thuis.ze vindt het heel normaal dat gebel alleen ze praat 5 minuten over der zoon en voor de rest over haar zelf ,en als ik thuis ben lult ie 5 min met haar en op zijn werk een half uur snap jullie dat vind ik schijnheilig en word daar zo verdrietig van heb al gezegd ga terug naar haar maar dat wil hij niet,ze was vreemd geweest in hun relatie.heb ook gevraagd of hij er op kickt dat ze zoveel belt terwijl ik zijn kind 4 dagen verzorg,hij vind het heel normaal dat ze zoveel belt sta dus eigenlijk tegen een muur of ik accepteer dit of ik verbreek mijn relatie met hem,hierdoor krijgen we elke keer woorden word daar zo moe van maar ze zit zo in mijn leven word daar zo gek van snap jullie dus de bom zal wel een keer barsten

Hoi,

Aaaaaahhh wat een lastige situatie!!!
Weet je mischien moet je net doen of het je geen moer kan schelen. Nu kickt ze namelijk op jouw paniek en praat ze hem in haar straatje mee waarschijnlijk.
Als jij het thuis gezellig en leuk weet te houden baalt zij als een stekker. Ze krijgt dan namelijk geen vat op hem.
Laat je niet gek maken meissie!
Hij heeft voor jou gekozen!

Liefs Inge

Terug
Bovenaan