Inge Flausman

A

Anoniem

Guest
Hi Inge,
Heb je vraag gezien over ongi-krampen, maar dat je rode duivels wegbleven. Ik hoop zo dat je even niet on line bent geweest omdat de ongi-krampen niet hebben doorgezet en dat je een positieve test hebt gehad afgelopen dagen en niet weer een dip hebt gehad omdat je ongesteldheid toch is gekomen...
Duim voor je!
Liefs, Nicky

Dankjewel!!! Lief dat je een berichtje achterlaat! Ik ben nog niet ongi... Woensdag mag ik testen volgens het ziekenhuis. ENG!!

lfs ing

Oh Inge, wat leuk om te lezen dat je nog niet ongesteld bent geworden!!!
Dat is echt een goed teken!!! Heb je ook al een zwangerschapstest gedaan?!?
Hoop zo voor je/jullie dat het nu echt gebeurd is!
Ik ga je volgen hoor!

Ik ben zelf nu 29+5 en vind het fijn de grens van 30 te bereiken.

Ja...elke keer weer spannende grenzen: hartje horen (rond 10 weken) bij jou waarschijnlijk eerder ivm jouw  IVF traject), 12 weken grens, moment dat je leven gaat voelen (16-22 weken), 20 weken echo (medische check), 30 weken (levensvatbaar en goede kans op goede kwaliteit van leven), 37 weken (ligt het kindje goed natuurlijk? Vanaf nu mag je  thuisbevallen als het kindje goed ligt), 39-40 weken (laat maar komen!), 41-42 weken (wanneer,  of en  hoe gaan we inleiden?).

Hoop dat je het allemaal mag gaan doorlopen met positief resultaat: een kleintje in je armen!

Liefs,
Nicky

Hoi!!

Ja inderdaad.... je vervalt van de ene in de andere mijlpaal. Bij mijn zwangerschap van Mette was dat ook zo. Eerst ben je heel blij als je de 12 weken door bent. Dan als de 20 echo goed is en dan als je de levensvatbare grens voorbij bent. Het is best heel wat dat zwanger zijn vind ik!

x ing

Terug
Bovenaan