inge flausmaus

hoi inge,

ik heb veel van je gelezen in de periode naar je zwangerschap toe, ik heb erg (en nu nog steeds) met je meegeleefd.
Ik ben erg benieuwd hoe het op dit moment met je gaat.
Ik heb weleens op je site meegelezen, en dat wou ik nu weer doen maar ik kon het niet meer vinden.

Ook zou ik graag dat filmpje met het liedje van marco weer eens willen zien, maar ook die kan ik niet vinden, kan iemand me daar aan helpen??

groetjes sandra

Hallo!

Hier Inge! Die Flausmaus blijft me achtervolgen. hahaha! Ik ben altijd bang dat mensen denken dat ik echt zo heet. Niet dus! Geintje van een paar forumdames van tijden geleden.

Maargoed het gaat naar omstandigheden goed met mij. Het kindje wat de operatie heeft overleefd (ken je het verhaal eigenlijk? Het waren er 2, een was erg ziek dus die hebben we moeten laten overlijden in de baarmoeder) doet het best goed. Ik ben nu 23 weken zwanger. Het is soms niet te bevatten.  1 follikel, 1 emmy en dan dit. Het blijft wel eng hoor want er zijn nog steeds flink verhoogde risico's. We leven een beetje van week tot week en proberen er het beste van te maken. Ik schrijf inderdaad alles op op wensweb en daar staat ook dat filmpje.

lfs ing

hoi inge,

wat een spannende zwangerschap is dat op deze manier zeg!!
Ik denk door de 'flausmaus' dat iedereen je juist kent!!!!
Snap ik het nu goed dat ze een vruchtje hebben weg gehaald?
Die kan toch ook niet blijven zitten tot de 40 weken?
Ze kunnen jullie verder geen verwachtingen geven voor het 2de kindje?
Ik leef heel erg met je mee en gun het je echt heel erg.
Ik blijf voor je duimen, en ik zal je weblog blijven volgen..

groetjes sandra

Terug
Bovenaan