@ Inge Flausmaus

A

Anoniem

Guest
hoi inge!

ik zag op de  foto's dat mette (wat  een mooie griet!)  in een  wit kinderstoeltje zit.
ik geloof dat ik deze in het boek van ikea heb zien staan. nu mijn (ietwat brutale) vraag: gebruiken jullie het stoeltje dagelijks of alleen op vakantie en hoe bevalt het stoeltje??

ik moet n.l. binnenkort ook een kinderstoel aanschaffen en deze vond ik erg leuk... maar ben benieuwd of ie goed zit enzo...

groetjes!
debby (mv puck 8-6-07)

Hoi Debby,

Ik ben pas brutaal....De vraag was niet eens voor mij en nu ga ik nog antwoord geven ook!
Onze Bas zit ook in de IKEA kinderstoel. We hebben hem al drie jaar (zijn oudere zus zat er ook in). Het is een superstoel!
We hebben ook een triptrap stoel, maar nu zit Bas nog veel beter in de IKEA stoel. Zodra hij goed alleen kan zitten, dan gaat hij thuis in de triptrap, maar dan nog is de IKEA stoel geweldig. De poten gaan er makkelijk vanaf en je kunt hem zo makkelijk overal mee naartoe nemen (Die stoel is al op heel wat reisjes meegeweest, maar ook handig als je bij opa en oma gaat eten).
Voor Eva hadden we er nooit een blad op, maar die hebben we nu voor Bas wel gekocht. Erg handig, want hij kan zo heerlijk zitten spelen in de stoel terwijl er op de tafel allerlei dingen van zijn zus liggen.

Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik hier mijn mening even gegeven heb.

Groetjes, Karin

Hoi,

Thx voor het compliment! Ik zal het aan Mette doorgeven hahaha!

Wij hebben voor dagelijks gebruik de trip trap stoel van Stokke. De Ikea stoel staat bij mijn ouders en is voor als ze daar is. Mijn ouders hebben nog wel een mooier en steviger exemplaar maar vonden de ikea stoel ook erg handig omdat je hem makkelijk ff ergens anders neerzet en ook zo meer naar buiten neemt. Of is voor dagelijks gebruik geschikt is weet is dus niet. De voetjes hebben geen ondersteuning in deze stoel en dat is volgens mij wel belangrijk. De trip trap heeft dit wel. Eigenlijk zijn die stoelen niet te vergelijken. Ik denk dat de Ikea stoel op zich prima is alleen vind ik het dus wel wat minder dat de benen loshangen.

gr.Ing

Terug
Bovenaan