Inge, Flower & el

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

Wederom bedankt voor jullie reactie's.

Inge, wel toevallig dat we allebei in de ronde 9 zitten. Alleen jij hebt al een afspraak bij de gyn en ik dacht er over om de HA te bellen. Maar jullie heel veel succes de 9e bij de gyn.

Flower, heel veel beterschap, meissie !!!!!

el, ik ben door de week alleen en s'weekends is mijn mannetje wel thuis. Alleen aankomend weekend moet ik zaterdag overdag werken. Hindert in zoverre niet want mijn mannetje gaat verder met de overloop en trappegat stukadoren. Dus allebei hartstikke druk en s'avonds nog weer op verjaardag. Zondag moet hij voetballen, als het doorgaat en maandag moet hij om 4.30 weer in de auto onderweg naar zijn cursus. Dus ons dagelijks/sociale leven helpt momenteel ook niet echt bij onze kinderwens. Jij hebt gelijk een afspraak gemaakt bij de gyn ??? Maar nou wilde ik je iets vragen. Heb jij van te voren ook je temp. bijgehouden ??? Ik zie dat voor mijzelf niet zo zitten i.v.m. onregelmatige diensten. Zou dat een reden kunnen zijn dat mijn HA mij niet door wil sturen ???? Ik hoor het wel. Ik moet eerst nog even vrij krijgen op 17 dec. Dan ga ik een afspraak maken.

Ik ga de rest nog even lezen en dan zie ik morgen wel of jullie weer gereageert hebben, lastig hé, dat het zo lang duurt voordat de reactie's worden verwerkt.

Dikke knuffels van Biaggi

He Biaggi!

Fijn dat je er weer wat meer bent, en inderdaad rot dat het nog steeds niet helemaal goed werkt dit forum, jammer hoor!

Ik las dat jullie nog steeds aan het klussen zijn in het huis?

Ik denk dat je er goed aan doet om nu naar de ha te gaan zeker omdat je vertelde dat je vriend in april niet veel thuis zal zijn dan heb je de komende maanden om er extra aan te 'werken' en dan weet je tegen die tijd meer en waar je aantoe bent dus doen !

succes en we lezen het wel weer oke?!

Liefs; Chili x

Hi Biaggi,

Het is natuurlijk nooit onverstandig om te temperaturen. Alleen kan ik je zeggen dat ik het nog nooit heb gedaan. De huisarts heeft mij meteen doorgestuurd naar de gynacoloog.
De ene huisarts doet de onderzoeken zelf en schrijft bijv. zelf Clomid voor, en de ander stuurt je door. Dat is per huisarts verschilend.

Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik bij de gynacoloog loop, voor mijn gevoel is die toch iets gesprecialiceerder dan de huisarts...

Nou meissie, ik denk aan je!!!

Dikke Knuffel Flower

Hoi Chili,

Ik probeerde ook op jouw berichtje te reageren maar het lukte elke keer niet. Dus probeer het even via deze weg.

Ja, we zijn nog steeds aan het klussen in huis. Ik ga zo radiatoren schilderen. Maar ik dacht eerst even lezen.

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 17 dec vrij ben. Nu nog even bellen met mijn HA. Ik krijg bij de gedachte alleen al kriebels in mijn buik. Hopelijk neemt hij mij serieus !!! Maar ik ga je zeker op de hoogte houden.

Dikke knuffel van Biaggi

Hoi meis,
ja ik ben inderdaad direct naar de gyn gegaan en ik had van tevoren al mááááánden getempt. Maar het lijkt me, in jouw geval niet dat je huisarts je niet door zou willen sturen als je dat niet gedaan hebt. Je moet namelijk heel regelmatig slapen en wakker worden om betrouwbaar te tempen dus dat kan bij jou gewoon niet.

Wij kunnen binnenkort ook aan de klus... in het huis dan hè. Ons nieuwe huis wordt over twee weken opgeleverd en er moet nog van alles aan gedaan worden (keuken, badkamer, toilet is altijd wel handig in je woning!!). We proberen ook nog steeds een kindje in elkaar te knutselen (ook leuk voor in het nieuwe huis toch?!), maar helaas is het tot nog toe niet weer gelukt.

Liefs, el.

hi Biaggi,

Fijn dat je vrij hebt en nu maar snel bellen voordat de ha volgeboekt zit, je weet maar nooit!

Succes Chili x

Hoi Biaggi,

Ik ben ook maar weer aan het tempen geslagen. Van de zomer heb ik het een maandje gedaan, maar eigenlijk vind ik het voor mezelf onzin. De curve is zo onduidelijk, het had wel drie keer mijn eisprong kunnen zijn. En bovendien voel ik bijna elke maand mijn ei. Dus ik twijfel er echt niet aan dat ik een eisprong heb. Zou wel lekker zijn als jij dat mag overslaan, je hebt in ieder geval een goeie reden!

Liefs, Inge

Terug
Bovenaan