@inge (ing3)

A

Anoniem

Guest
hallo inge,

ik las bij het topic over het in bad gaan/douchen jou reactie en je had het over vitamine E van  Jacob Hooy.
Ik heb ff op internet gekeken, maar daar is de prijs ongeveer 12euro ongeveer, maar jij had het over 3,50euro ofzo?
Mag ik vragen waar je dat koopt? En dit bevalt jou goed? Jelte heeft ook een droge huid en moet echt 2x per dag smeren met vasaline creme  wil t een beetje helpen, dus toen ik dit las, dacht ik mss is dat wat voor ons.

Alvast bedankt,

gr. Saskia. (mv Jens en Jelte 9-6-07)

En even up, ik ben ook benieuwd!

groetjes Maris

ps En Ing wat lekker dat je bijna verlof hebt, nog 1 dagje toch?

Heb zovee gereageerd dat ik dit bercht naar beneden is gezakt!
Ik ben ook benieuwd! Rik heeft droge/eczeem huid en nu gebruik ik voor in het badje alleen maar Weleda baby en overdag 3x smeren met Lanette FNA I creme!

X Saskia

Haaai,

SORRY voor mijn late reactie. Ik zie het bericht nu pas. De normale prijs is 6,95 maar ik heb het pas in de aanbieding gekocht ergens bij een DA drogist voor 3,95. De betere drogist of reformzaak heeft het of kan het bestellen. 12,- vind ik prijzig. Maargoed als het helpt... Het is een witte pot met draaideksel met groene opdruk. Het is pure vitamine E creme dus geen creme met vitamine E er in. Het helpt bv ook goed tegen het verminderen van littekens en striae.

lfs ing

Terug
Bovenaan