Inge, Jeanette, Mutske, Simoon, Manuela & Smurfin

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

Bedankt voor jullie reacties, ik had echt van die gemene anonieme reacties verwacht. Dat ik te veel van mijn vriend zou eisen en meer van dat soort onzin-reacties.

Inge, je hebt wel gelijk wat betreft dat het een extra demensie geeft. Het schiet ook elke keer wel even door mijn hoofd als we aan het klussen zijn. Maar in tegenstelling tot jullie hebben wij er nog nooit woorden over gehad. Ik heb wel zo iets van als hij geen zin heeft, mag ik van mijzelf mijn zin niet doordrijven omdat als ik geen zin heb, hij ook zijn zin niet doordrijft. En je hebt zeker gelijk als je zegt dat we hier allemaal toch wel een beetje obsessed zijn !!! HAHAHA

Jeanette, het spijt mij dat ik het vergeten was !!!! Maar hoe gaat het voor de rest met jou ???? Helemaal blij ??? Super voor jullie dat de nekplooimeting goed was. Dat drukt je gevoel dat het niet helemaal goed zat, i.v.m. 3 bloedingen en hoop stress op je werk, in ieder geval de kop even in !!! Ik ga zeker voor je duimen dat de verdere toekomst voor jullie rooskleurig mag verlopen en dat jullie straks een wolk van een baby mogen verwelkomen !!!!

Mutske, ik weet niet of je dit nog leest maar ik wil je nog even super veel succes wensen bij de gyn morgen !!!!!!! Maar je tekenen zijn oke, en denk dat je ons gewoon gaat melden dat je zwanger bent als je morgen bij je gyn weg komt. SUCCES !!!!

Simoon, dat je pas maandag weer gaat testen, oke, maar laat je ons dat dan wel zo snel mogelijk weten want we zweten peentjes hiero !!!!! Ik ga voor jullie duimen !!!!

Manuela, wat dat betreft zitten wij volgens mij wel aardig op dezelfde golflengte want we zijn het wel met elkaar eens elke keer. Ook jullie heel veel succes met zwanger worden !!!!

Smurfin, van welk ander forum ken jij mij dan ??? We zijn inderdaad druk aan het klussen en jullie ???

Lieve meiden, het is alweer een heel verhaal maar volgens mij ben ik niemand vergeten. Correct my if I'm wrong !!!! Morgen is mijn vriend ook vrij, daar kwam ik achter toen ik thuis kwam vanavond. Dat had hij mij niet verteld, vandaar dat hij nog wakker was. We hebben gisteravond nog maar even dunnetjes over gedaan.....

Een hele dikke knuffel van een supergelukkige Biaggi

Hi Biaggi,
Weet je ..jij moet gewoon columns gaan schrijven of een boek..heerlijk die verhalen elke keer weer van je..Je gooit t ook gewoon erop zoals het is; man/vrouw, sex etc!
Hihi..K heb zelf ook altijd wel in de vruchtbare periode dat ik effe veel meer mijn best ga doen voor die vent van mij..
Wat meer luisteren naar zijn verhalen, erop doorgaan..echt interresse tonen (vinden ze toch wel s fijn..) Lekker geurtje, lingerie...Mijzelf wat meer verwennen in de badkamer..zodat ik mij lekkerder voel..zodat ik mij aantrekkelijker opstel naar hem..En zijn lievelingsmaaltje klaarmaken, t klopt echt dat je ze daarmee kan pakken...Chocoalde letters voor m kopen...

Hmm in ieder geval nemen jullie/jij t er wel van momenteel..geweldig!

De test ligt al op de loer..maar niet eerder dan maandag pak ik m weer op..ga jij maar peentjes voor mij zweten...Zelluf kom ik al weer aardig Back to earth...We zien t wel..Mocht er maandag niets uitkomen...dan heb ik donderdag weer mijn afspraak bij de magnetiseur en deze weet meestal wel wat te voelen..Hij heeft mij ook een zwangerschap aangesmeerd/voorspeld etc....

Wel ik gun het je van harte dat je super gelukkig het weekend in gaat, laat het weekend ook dan maar lekker zo wezen!

Inge, Jeanette, Mutske, Manuela & Smurfin jullie ook een super goed weekend gewenst!!!!

groetnis simoon

Hi Inge, ik gooi t antwoord hier ook maar neer, anders is t weer zo'n eind terug...
Je bent idd wel erg gevaarlijk bezig als je je nu vastklampt aan het idee dat het deze maand raak zal zijn!!! Zo hou jij de spanning er ook wel in....
Ik kan t me wel heel goed voorstellen hoor, de wens is zo groot...
Het ene moment weet ik dat ik zwanger ben en het andere moment...T is wel om gek van te worden..Maar om teleurstellingen wat uit de weg te gaan..niet eerder dan maandag testen, een pokke eind verder, maar ik hou me er wel aan..
Die HA heeft alleen gevoeld en naar aanleiding van de gegevens; al 9x regelmatige menstruatie, nu niet;klachten van mij..stelt hij een zwangerschap vast...Heel vreemd.
Voor volgende week donderdag heb ik een afspraak bij de mangnetiseur, idd eerder dan stond..maar ik ben benieuwd wat hij te melden heeft..
Fijn weekend en succes met afwachten....

Lieve Biaggi,

ik kom van het aprilforum en dacht dat ik je naam daar eens tegengekomen was, maar kan me vergissen...??
Op dit moment ben ik zwanger maar zo af en toe kom hier en als ik advies kan geven, zal ik dat zeker doen. Het blijft toch een wonder om zwanger te kunnen worden,helaas kan ik weinig voor jullie doen, maar natuurlijk doe ik mee aan Moeders voor Moeders.
Heb zelf een vriendin waarbij moeilijk gaat en geloof me dat het niet leuk is om dan te vertellen dat je zwanger bent, het is zo'n dubbel gevoel.
Ben nu 13wk en het is erg spannend natuurlijk ben ik af en toe hartstikke onzeker of alles goed gaat... maar goed dat zullen de meer wel hebben.

REST MIJ NIKS dan jullie allemaal 'n GOED & VRUCHTBAAR WEEKEND te wensen.. :)!

LIEFS,
Smurfin

Lieve Biaggi,

ik kom van het aprilforum en dacht dat ik je naam daar eens tegengekomen was, maar kan me vergissen...??
Op dit moment ben ik zwanger maar zo af en toe kom hier en als ik advies kan geven, zal ik dat zeker doen. Het blijft toch een wonder om zwanger te kunnen worden,helaas kan ik weinig voor jullie doen, maar natuurlijk doe ik mee aan Moeders voor Moeders.
Heb zelf een vriedin waarbij moeilijk gaat en geloof me dat ik het niet leuk vond om haar te vertellen dat ik zwanger was, dat is zo'n dubbel gevoel.
Ben nu 13wk en het is allemaal erg spannend natuurlijk ben ik af en toe hartstikke onzeker of alles goed gaat... maar goed dat zullen de meer wel hebben.

REST MIJ NIKS dan jullie allemaal 'n GOED & VRUCHTBAAR WEEKEND te wensen!!!

LIEFS,

(2e poging om te plaatsen...)

Lieve Biaggi,

Heb zelf een vriendin waarbij moeilijk gaat en geloof me dat ik het niet leuk vond om haar te vertellen dat ik zwanger was, dat is zo'n dubbel gevoel.

Ben nu 13wk en het is allemaal erg spannend natuurlijk ben ik af en toe hartstikke onzeker of alles goed gaat... maar goed dat zullen de meer wel hebben.

LIEFS,!!

Lieve Biaggi,

Heb zelf een vriendin waarbij moeilijk gaat en geloof me dat ik het niet leuk vond om haar te vertellen dat ik zwanger was, dat is zo'n dubbel gevoel.

LIEFS,!!

Lieve Biaggi,

LIEFS,!!

Terug
Bovenaan