hoi hoi
denk dan maar ff een berichtje hierro
ik had na jouw mailtje gebelt naar het theater
daar kreeg ik te horen dat ze donderdag en vrijdag iedereen zouden bellen voor extra info.
ik zei nou dat wordt moeilijk want jullie heben van mij geen tel. of email adres want ik heb telefonisch besteld en de gegevens gekregen en het toen zlf overgemaakt
ze had mijn gegevens genoteerd en verwachte dat ik vrijdag gebelt ging worden.
helaas geen telefoontje dus zelf maar wer gebelt.
het volgende werd mij verteld:
het managment had besloten naar de kleine zaal te gaan, dit is teruggedraaid dus het blijft toch de grote zaal.
omdat niet alle kaarten verkocht zijn
is de voorstelling van 16:00 geschrapt en samengevoegt met de voorstelling van 14:00.
de gene die kaartjes hadden voor de voorstelling van 14:00 blijven deze gewoon gebruiken en daar verandert niks voor.
de andere mensen van de voorstelling van 16:00 uur gaan nieuwe kaartjes krijgen .
MAAR iedereen zou dus gebelt worden???
snap jij het nog?? hahahaha
dus misschien zien we elkaar dus toch nog
alleen je hebt dus kans dat je dadelijk achteraan gezet wordt?? vreemd allemaal he
groetjes moekje
denk dan maar ff een berichtje hierro
ik had na jouw mailtje gebelt naar het theater
daar kreeg ik te horen dat ze donderdag en vrijdag iedereen zouden bellen voor extra info.
ik zei nou dat wordt moeilijk want jullie heben van mij geen tel. of email adres want ik heb telefonisch besteld en de gegevens gekregen en het toen zlf overgemaakt
ze had mijn gegevens genoteerd en verwachte dat ik vrijdag gebelt ging worden.
helaas geen telefoontje dus zelf maar wer gebelt.
het volgende werd mij verteld:
het managment had besloten naar de kleine zaal te gaan, dit is teruggedraaid dus het blijft toch de grote zaal.
omdat niet alle kaarten verkocht zijn
is de voorstelling van 16:00 geschrapt en samengevoegt met de voorstelling van 14:00.
de gene die kaartjes hadden voor de voorstelling van 14:00 blijven deze gewoon gebruiken en daar verandert niks voor.
de andere mensen van de voorstelling van 16:00 uur gaan nieuwe kaartjes krijgen .
MAAR iedereen zou dus gebelt worden???
snap jij het nog?? hahahaha
dus misschien zien we elkaar dus toch nog
alleen je hebt dus kans dat je dadelijk achteraan gezet wordt?? vreemd allemaal he
groetjes moekje