INGE: paaseitje???

Hai!

Nou geen paaskindje helaas. Ik ben ongi geworden! Ik heb wel het idee gehad dat het heeft gepakt maar niet goed is ingenesteld. Ik heb namelijk er veel   kwaaltjes gehad maar van de week een hele beroerde dag en daarna vielen de kwaaltjes weg. (net als bij mijn miskraam) Ik had dus al een vermoeden dat het niet ok was.

Nu eerst op vakantie en dan de volgende poging.

Hoeist verder met jou?

lfs inge

Hoi Inge,

Was al benieuwd hoe het met je ging! Wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden! Echt heeeel erg balen! Het klonk inderdaad allemaal te goed om niet waar te zijn zeg maar..

Lieverd, geniet van je vakantie en koop maar lekker vast die leuke babyspulletjes die je graag wilde halen want ik weet zeker dat het jullie snel gaat lukken!

Dikke kus F.

Hi inge..mijn reactie op je ongi heb ik eerder al geplaatst..

VET K*T!!

Hier gaat t zijn gangetje wel aardig..heb inmiddels mijn 2 e les op t paard gehad..heerlijk lekker ontspannend..Geeft de burger weer wat moed en verzet de zinnen wat!

Mijn lichaam daar en tegen is flink aan het klooien..Na de HSG hield ik al klachten die ik elke maand had/heb..en die aan endometriose worden toegeschreven.. (welke weer bevestigd moet worden door een kijkoperatie) Deze K*T klachten zijn echter nu niet verdwenen..meestal lossen ze op met de menstruatie...Alleen de laatste periode van de cyclus krijg ik medicijnen hiervoor..deze helpen een beetje..maar nu is alles aardig heftig...Ben zelfs weer aan t kotsen....Ik heb eigenlijk wel zin in een pauze van een x-aantal maanden..zodat ik dan effe niks meer voel etc..Ben zelfs geneigd de gyn te bellen in de hoop dat er toch nog een wonder middel bestaat..De kijkoperatie evt nu maar gaan doen etc..
Natuurlijk haal ik mij weer van alles in t hoofd...K bedenk me zelfs af en toe dat ik misschien zelfs zwanger kan zijn...

Goed bovenstaande verklaard alweer genoeg van mijn gemoedstoestand...
Gewoon verder gaan..en niet teveel overal meer bij stil staan...

Heel veel sterkte enne...wanneer gaan jullie naar de USA? waar en hoelang..dit is ook een aardige droom van ons... Maar we kunnen moeilijk onze boerderij in de steek laten..

Hai meissie,

Wat een drama he dat lichaam wat je steeds in de maling neemt. Ik kan me voorstellen dat je af en toe stapelgek wordt hoor! Een kijkoperatie dus misschien. Ik heb 'm gehad en het viel mee. Goed te doen en je hebt zekerheid.

Het paardrijden is dus goed bevallen. Een boerderij?? Hebben jullie een boerderij??
Leuk zeg!! Wat voor een soort boerderij?
Jaa Amerika is gaaf! We gaan nu voor de 2e keer. Echt even een hele andere wereld.

Nou ik hoop dat je je inmiddels ietsiepietsie beter voelt!
Keep up the good spirit!

lfs inge

Hi inge....
En hoe voel jij je??

Wij hebben idd een boerderij met 120 melkkoeien, 100 stuks kleinvee, 3 zwangere geiten, een hond, 4 katten... etc...

K hou t effe kort moet weer s boodschappen doen, en vanmiddag ga ik naar de magnetiseur in de hoop dat deze weer s wat kan verlichten ...tot later!

Toe maar! Wat veel beesten zeg! Het echte boerenleven dus. Mijn Oom heeft een geitenboerderij echt heel erg gaaf. Wel keihard werken maar het is wel super hoor.
Hebben jullie de boerderij overgenomen of zijn jullie zelf gestart?

Hier alles ok. Ongi is alweer bijna over. Ik zit in de inpakstress. Elke keer hetzelfde. Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.
Pff morgenavond ook nog een feestje en dan vrijdagochtend vroeg weg.

x inge

Mijn vriend heeft t samen met zijn broer (=maatschap)overgenomen van zijn vader..
Dus hij zit er zijn hele leven (=36 jr) al in...Helaas woont broer op de boerderij..maar wij zijn druk bezig om ook een plekje te veroveren midden in het land (=nieuwbouw met eigen boerenbedrijf...niet meer in matschap met broer maar hij en ik..)

Mega spannend vooruitzicht heb jij..geweldig! Ga er maar reuze van genieten..niet te veel feesten vante voren anders moet je de eerste dagen in de USA bijkomen..das zonde..
Wij gaan alvast een beetje fantaseren waarheen wij willen, vorig jaar hebben we geen vakantie gehad (broer op boerderij kreeg een kleintje..) dus hebben we dit jaar heel wat in te halen...

Genietse en wie weet brengt de USA wel meer verrassingen met zich mee!
Have a lot of fun over there!!!!

Terug
Bovenaan