Inge,Suus,Mariska V en Sam

dank jullie wel voor het reageren,het stelt me enigszins gerust. dacht dat het vrij pijnlijk zou zijn;het insemineren. ik ga zeker even op zoek naar een website.
ik ben nog niet zolang bezig(nov.03)maar door een aantal rare ongi's bij de gyn belandt.mazzel dus en een aardige ha,die me serieus neemt.

het klopt inderdaad dat ik zo'n injectie krijg/zelf kan doen en ik krijg een follikel echo op dag 10.
is dat hetzelfde als een inwendige echo?
we hebben en houden hoop hoor! jullie en onze tijd komt ook!!
gr. petra

Dat is de goede instelling!! Onze tijd komt inderdaad!
Ik heb altijd het idee dat hoe ontspannender ik ben hoe minder pijn de onderzoeken en behandelingen doen. Probeer dus een beetje kalm te blijven (aaaaaaahhhhhhh)

Succes!
Liefs Inge

hoi petra,
ik denk wel dat zo'n echo om een follikel te zien een inwendige echo is. ik weet t niet zeker hoor, maar ik was laatst bij de gyn voor een klein kwaaltje en toen keek hij ook even op die manier en kon toen zien dat er een leeg blaasje was en het eitje dus gesprongen. maar er weten vast mensen dit zeker. heb je al ns zo'n inwendige echo gehad? het is namelijk helemaal niet vervelend, behalve natuurlijk dat je daar ligt op die stomme stoel.... maar helemaal niet pijnlijk ofzo.
succes! groetjes, lis

dank jullie wel!
ja hoor,ik heb al 2 inwendige echo's gehad en in het verleden ook al een paar,dat stelt inderdaad weinig voor.
inderdaad kun je beter ontspannen,maar jaa......soms best moeilijk.

Terug
Bovenaan