@ inge ten cate

A

Anoniem

Guest
hoi inge,

ik las in je reactie op het andere topic die voor jou bestemd was dat je gaat camperen met je gezinnetje en met je duikvereniging, gaan jullie toevallig naar zeeland want ook wij gaan komende week met de duikvereniging kamperen( in zeeland van daar mijn vraag)

groetjes mascha

Hoi,

Wij gaan inderdaad in zeeland kamperen met de duikvereniging en wel in Scharredijke. Waar gaan jullie heen en van wanneer tot wanneer ben je daar? Duik jij ook of je man/vriend?

Groetjes
Inge

hoi inge,

wij gaan vrijdag heen en op 4 mei weer terug en wij gaan naar burg haamstede en dat is op hetzelfde eiland volgens mij kan het nooit ver van elkaar zijn...mini-meeting?
ik duik zelf niet maar mijn vriend wel en jij?
wanneer gaan jullie heen?
gaan jullie met veel mensen, wij waren vorig jaar in totaal(incl kinderen enz)
met 108 personen, erg gezellig...

groetjes mascha

Hoi Mascha,

Wij gaan zaterdag heen en ook 4 mei weer terug. Volgens mij ligt het inderdaad niet ver van elkaar af. Ik vind het leuk om je te ontmoeten. Moeten we maar wat voor afspreken.
Wij zijn allebei duikers maar ik heb al twee jaar niet gedoken in verband met kijkoperatie, ivf en uiteraard zwangerschap dus ik weet nog niet zeker of ik volgende week ga duiken.
Wij staan op een camping maar met wel wat minder mensen als jullie. Wij zijn volgens mij nu ongeveer met 36 volwassenen en ongeveer 9 kinderen in allerlei leeftijden.
Het is inderdaad altijd erg gezellig.

Groetjes
Inge

hoi inge,

ik had net even op google earth gekeken en dat ligt niet ver bij elkaar vandaan dus dan kunnen we wel wat afspreken lijkt mij ook wel leuk hoor...
we hebben de hele week de tijd in ieder geval....

groetjes mascha

Hoi Mascha,

Ik had ook al gekeken en het is ongeveer 10 minuten rijden. Hoe zullen we het aanpakken om iets af te spreken. Ik zet hier liever geen telefoonnummer neer.
Ik weet niet of jij al een idee had.

Groetjes
Inge

hoi inge

je kunt me wel even mailen via masduyn@hotmail.com,
dan kunnen we wat makkelijker iets afspreken...

gr mascha

Terug
Bovenaan