Inge

Hoi Inge, we hebben inderdaad onze nod een dag na elkaar.
wij zijn nu in ronde 8 en in tegenstelling tot jou,heb ik alleen af en toe een weeig gevoel en sinds gisteren steekjes in mijn borsten,ga nergens meer vanuit i.v.m teleurstelling en toch zwangerschapsverschijnselen.het blijft afwachten. maar ik ga pas testen nadat ik 2 dagen over tijd ben(minimaal) want vorige keer was ik dat ook en toen kwam de ongie toch.
succes! gr. petra

Hé Petra,

Nou, ik gun het je van harte, dat het deze keer lukt. Wordt wel eens tijd, vind ik, en jij helemaal natuurlijk. Heb je andere verschijnselen dan de vorige keren? Want ook als je niets of weinig voelt, en de andere keren juist van alles, kan dat een heel goed teken zijn. Kijk maar naar Lies. Die is naar het februariforum vertrokken en had helemaal nergens last van.

Normaal gesproken ga ik ook nergens van uit. Maar nu is het zo overduidelijk anders. En ik herken het ook van toen ik zwanger was van mijn zoontje. Toen begon de misselijkheid ook een week na mijn eisprong. En de smaakverandering. Vorige keren was ik ook weleens misselijk, maar dat was altijd een dag voordat ik ongesteld werd. En mijn smaak veranderde ook niet. Ook de pijn in mijn borsten is nu heel anders. Een beetje tintelig, alsof er koolzuurbelletjes doorheen gaan.

Maar inderdaad, we moeten het weer afwachten. Ook als het wel zo is kan er nog van alles gebeuren, afklopppuuuh!

Ik ben nu heel stoer van plan om minstens een week te wachten. Tenslotte: je bent zwanger of je bent het niet, daar verandert die test helemaal niets aan.

Bij mijn zoontje kreeg ik pas een flauw vermoeden toen ik al bijna 7 weken zwanger was! Maar toen had ik dan ook een hele vette streep. En dan heb je tenminste echt duidelijkheid. Nou ja, moet maar zien of ik het zo lang kan uitstellen. Eerst moet die week nog om!

Liefs, Inge

Terug
Bovenaan