Inge

Hoi meiden,

Nou, 't is dus gewoon kut... Gisteren heb ik de hele dag kokhalzend van misselijkheid op mijn werk doorgebracht en 's avonds werd ik ongesteld... TWEE DAGEN TE VROEG!! Ik had morgen pas mijn NOD. Alles wees me in de richting van zwanger zijn; ik herkende het allemaal van mijn eerste zwangerschap, en alles was anders dan tijdens mijn vorige cycli.
Ik heb het ook helemaal niet voelen aankomen. Normaal gesproken heb ik zere borsten, ook vaak hele zere, en ben ik ook vaak misselijk (maar anders dan nu.) Een dag voor ik ongi word, voel ik dan alle verschijnselen verdwijnen. En nu dus helemaal niet. Het werd elke dag wat heviger. Sterker nog, de misselijkheid is vandaag afgenomen, maar het rare gevoel in mijn borsten nog steeds niet!

Schiet mij maar helemaal lek, ik weet het niet meer. Ik vraag me steeds maar af of ik nou toch even zwanger ben geweest. Maar dan verwacht je toch dat je een paar dagen overtijd raakt, en als het dan alsnog komt, oké. Maar niet dat je twee dagen TE VROEG ongi wordt.

Bah, ik baal zo van die hele hormonenwinkel. Dat je niet zwanger bent, oké, maar dan wil ik dit ook allemaal niet voelen!! Nu geloof ik het dus echt nooit meer voordat ik een kind op de echo zie... Ik ben er effe helemaal klaar mee. Niet te lang natuurlijk, want zo over een dag of tien staat mijn volgende ei weer te dringen. En dan zit ik net in Zweden.
Is wel goed voor mij denk ik, om even afstand te nemen, ook van dit gezellige forum. Op 1 augustus ben ik terug, en dan heb ik waarschijnlijk ook NOD. Zul je zien dat ik dan al een week ongi ben...

Biaggi, ik moet wel super om jou lachen hoor, wat een lekker gekke meid ben jij! Verjaardagscadeau voor een tweejarige? Tja, ik heb natuurlijk geen meisje, maar nichtjes en vriendinnetjes van ons krijgen op die leeftijd allemaal een pop... En inderdaad met vooruitziende blik, al die spullen voor je nichtje!

Liefs en succes allemaal!

Inge
 
Hoi, kon je je zelf maar eens van binnen bekijken wat er zich daar allemaal afspeelt,was een stuk makkelijker geweest. Maar wat je zegt over een dag of 10 moet je er weer tegen aan gaan hoor. Maar nu nog maar even flink balen.

Nou meid ga er weer voor
Veel liefs
Brenda
 
Hoi Inge,
ik weet wat je bedoelt,heb het ook gehad;ben zelfs een week thuis geweest,overgeven duizelig etc etc maar bij mijn laatste was ik het ook even heel erg zat,twee dagen overtijd en ook verschijnselen,maar niet zoveel overgeven. daarna hebben we besloten om niet meer op de vruchtbaarheidskalender te kijken,hou nog wel mijn temp bij voor het geval de gyn die de 27e wil zien. verder klussen we wanneer we zin hebben en dat werkt veel beter,we doen het zelfs meer! we kijken wel hoe het loopt.alles komt hier zo'n beetje allemaal tegelijk;trouwen, een huis gekocht,dus een zwangerschap kan er ook wel bij! haha maar we gaan er vooralsnog vanuit dat het in of na de vakantie gebeurt. zo niet,ook goed.eerst maar horen wat de gyn zegt..
succes,meid! het komt echt een keer!
maar begrijp je heel goed hoor!
gr. petra
 
Ja Brenda, dat heb ik me al vaak gewenst, een luikje in mijn buik dat in naar believen kan openmaken om even naar binnen te koekeloeren...

Petra, ik had 'm al door, jij bent dit stadium al voorbij... Jij hebt toch over 2 dagen je NOD?? Prettig dat je daar kennelijk niet zo mee bezig bent. En wat is de reden dat je naar de gyn gaat? Ik heb het vast wel eerder gelezen, maar er komt zoveel voorbij dat je soms niet weet wie wat meemaakt...

Veel dank voor jullie lieve berichtjes!

Truste, Inge
 
tja ,af en toe begrijp ik ook niet meer wie wat wanneer heeft of waar ze op dat moment mee bezig zijn..
ik had een ongi die heel raar op gang kwam(dacht ik,nu lees ik het wel vaker;eerst wat roze verlies en dan bruinig) had dat nog nooit gehad en toen stuurde de ha me gelijk door,mijn bloed wordt onderzocht(3x geprikt vd hormoonspiegel) en marco's sperma hebben we ingeleverd.hij heeft maar 1 nier en dat kan invloed hebben op de vruchtbaarheid. zodoende..
ik heb inderdaad mijn nod een dezer dagen,maar ik geloof niets meer tot de posi test al hoop je natuurlijk wel!

heel veel plezier in zweden!
gr. petra
 
Wat ontzettend balen dit !!!! Die klere rode duivels !!! En dat je vruchtbare periode dan net moet zijn als je in zweden zit !!! Moet manlief maar even overkomen of niet ??? Made in Zweden ???

Bedankt voor je tip voor een verjaardagscadeau !!!

Veel liefs van Biaggi
 
Terug
Bovenaan