Inge

Hoi Inge,

Zag net je bericht, dank je. Ik had alweer gereageerd (je ziet dat bij mijn oorspronkelijke bericht 2 reacties staan, maar als je dan verder klikt zie je dat alleen jouw reactie tevoorschijn komt).

Maar goed, dat jij zegt dat die vreemde smaak in mijn mond een zwangerschapsverschijnsel kan zijn, maakt het er voor mij alleen maar spannender op. Morgen is namelijk mijn NOD.

Ik zag dat jouw vorige NOD 1 aug was en dat het helaas niet is gelukt voor jullie deze ronde. Ik zag ook dat je volgende NOD 26 aug is. Heb me even in je verdiept, vind je niet erg hè ;-)

Dat betekent dat jij ook een vrij korte cyclus hebt (25 dagen) net als ik (23 dagen).

Weet jij of dit nog bepaalde voor- of nadelen heeft? Eén voordeel kan ik zelf wel bedenken, je hoeft niet zo lang te wachten elke keer.

Groetjes,
Empé

Hoi Empé,

Als je een berichtje mist onder de reacties, kun je op Vernieuwen klikken, dus in het venster met de reacties. Dan krijg je ze wel allemaal. Ik heb het gedaan en kreeg je berichtje toen wel te zien.

Ja, super spannend voor je! Ik duim voor je.

Voel me erg gevleid juist... Ik heb tot mijn grote opluchting inderdaad een lekker korte cyclus en heb daardoor in 4 maanden tijd al 5 kansen gehad. Erg prettig, inderdaad. Meestal duurt mijn cyclus 24 dagen; nu was ik 2 dagen overtijd.

Ik weet niet precies of je daardoor vruchtbaarder bent of juist niet. Ik denk dat vooral regelmaat erg belangrijk is. Dat zegt volgens mij nog het meest over of je een eisprong hebt of niet. Ik heb weleens gelezen dat je verminderde kans op een eisprong hebt als je cyclus langer duurt dan 45 dagen of korter dan 21 dagen. Als ik het me tenminste goed herinner.

Dus dan zouden wij allebei goedzitten. Ik maak me ook niet echt druk over die eisprong, want meestal voel ik 'm ook, bijna altijd op dag 10 van mijn cyclus.
Dus nog een week te gaan en dan is het weer zover.

Nou, sterkte met je NOD-spanningen!

Inge

Terug
Bovenaan