Dank je wel voor je lieve reactie Simoon! Ja, ik denk inderdaad dat ik met dat verhaal best bij mijn ha kan aankomen. Alleen, stel nu dat er zoiets aan de hand is, dan wil dat volgens mij ook nog niet zo veel zeggen. Al heb je een 'technisch mankement', dan gebeurt er toch nog zo vaak een wonder, dat zie ik om me heen. Dus ik twijfel toch wel of ik het allemaal al wil medicaliseren.
Mijn zoontje is nu 2 jaar en 3 maanden. Het is echt een heerlijk jongetje! Dus ik voel me nog schuldig ook tegenover de vele anderen hier, want ik weet tenminste wat het is om moeder te zijn, en daar geniet ik elke dag van.
Maar ik geloof dat ik daardoor ook een beetje aan magisch denken doe. Ten eerste dat het de derde keer is dat ik me zwanger voel, en ten tweede dat ik op één dag na precies gelijk met mijn zoontje zou zijn uitgerekend. Dan krijg je zoiets over je van: dan moet het deze keer wel raak zijn... Maar eigenlijk maak ik het me daar weer extra moeilijk door, daar ben ik me van bewust.
Wat jij zegt over een ander doel voor ogen hebben, dat vind ik een hele goede! Ik heb zelf net mijn opleiding afgerond en wil daar heel graag wat mee gaan doen... Ik heb alleen hetzelfde als jij, in de 2 weken voor NOD voel ik me een dweil en dan heb ik daar allemaal geen puf voor...
Maar ik ga je goede raad opnieuw ter harte nemen!