inge

Lieve Simoon,

Is het geen idee om je vriend mee te nemen naar je magnetiseur? Dan kan hij jullie allebei misschien 'resetten'!
Ik kan me goed voorstellen dat het je bezighoudt wat je schreef over de ex van je vriend... Is hij ook al nagekeken door de gyn/uroloog, of zijn jullie nog niet zo ver?

Ik ben zelf gestopt met de pil in december, en we zijn sinds maart 'bezig'. Dus nog korter dan jij, maar ik moet zeggen dat het al heel erg lang lijkt. Ik zit vandaag dan ook in een stevige dip (zie mijn berichtje verder naar boven). Heb er ineens weer helemaal geen vertrouwen meer in dat het wat wordt deze maand... Maar goed, nog twee dagen te gaan, hopelijk weten we dan meer.

Ik heb van mijn zoontje een keizersnee gehad, en soms denk ik dat er misschien daardoor iets mis is bij mij, verklevingen of zo. Maar het is nog wel erg vroeg om aan het ergste te denken...

Veel liefs, Inge

He wat vervelend nou! Elke maand weer die spanningen etc..
Ik kan me ook errug goed voorstellen dat je naar aanleiding van je keizersnee vraagtekens zet..Misschien kun je wel met dat verhaal naar de huisarts! Natuurlijk hoop ik dat dat niet zover hoeft te komen!!
Mijn vriend is nog nooit in contact geweest met de gyn/uroloog, we hebben het er wel s over, maar ik vind ook wel een beetje dat hij die stap zelf moet gaan maken als ie dat wil (en ik geloof wel dat ie dat stiekum wil, maar ja..t is een man he!)

Maar je bent niet de enige die continu hier rond zwerft, ik kijk ook steeds...en maar hopen dat ik een antwoord op een nooit gestelde vraag zie te lezen..Wel fijn dat je hier met elkaar dat leed kunt delen!

Ik weet niet hoe ik je op kan fleuren, maar misschien een ideetje om je zelf op te fleuren met een ehhh...nieuwe lingerie/parfum, prachtige plant etc??cd'tje..

Wat ik zelf heb is dat ik mij een ander doel voor ogen heb gesteld..als ik dan toch niet zwnager wordt/ben...dan ga ik maar trainen voor een 1/2 marathon.. (alhoewel ik door die hormonen ook al weer helemaal geveld ben..en alweer 2 weken niet getraind heb)

Heel veel succes en ik hoop echt dat t wat positiefs wordt deze week!!!!!Nog 2 daagjes is niet veel, maar de spanning vast te snijden, ik hoop dat je heeeeeeeeel veel steun hebt aan je vent, (zelf heb ik t r maar ook niet al te veel met m over)
Enne hoe oud is je zoontje???

Dank je wel voor je lieve reactie Simoon! Ja, ik denk inderdaad dat ik met dat verhaal best bij mijn ha kan aankomen. Alleen, stel nu dat er zoiets aan de hand is, dan wil dat volgens mij ook nog niet zo veel zeggen. Al heb je een 'technisch mankement', dan gebeurt er toch nog zo vaak een wonder, dat zie ik om me heen. Dus ik twijfel toch wel of ik het allemaal al wil medicaliseren.

Mijn zoontje is nu 2 jaar en 3 maanden. Het is echt een heerlijk jongetje! Dus ik voel me nog schuldig ook tegenover de vele anderen hier, want ik weet tenminste wat het is om moeder te zijn, en daar geniet ik elke dag van.

Maar ik geloof dat ik daardoor ook een beetje aan magisch denken doe. Ten eerste dat het de derde keer is dat ik me zwanger voel, en ten tweede dat ik op één dag na precies gelijk met mijn zoontje zou zijn uitgerekend. Dan krijg je zoiets over je van: dan moet het deze keer wel raak zijn... Maar eigenlijk maak ik het me daar weer extra moeilijk door, daar ben ik me van bewust.

Wat jij zegt over een ander doel voor ogen hebben, dat vind ik een hele goede! Ik heb zelf net mijn opleiding afgerond en wil daar heel graag wat mee gaan doen... Ik heb alleen hetzelfde als jij, in de 2 weken voor NOD voel ik me een dweil en dan heb ik daar allemaal geen puf voor...

Maar ik ga je goede raad opnieuw ter harte nemen!

Terug
Bovenaan