Inge

A

Anoniem

Guest
INGE, Een hele goede morgen, ik hoop dat vandaag alles een beetje meer meevalt..nog 1 dagje te gaan voor je, moet met al die magische datums en getallen toch wel te gek voor woorden wezen als t echt raak is!
Hier schijnt t zonnetje al, geeft een beter gevoel dan dat troosteloze weer van gisteren.
En de spanning begint hier bij mij ook al toe te nemen, mijn klachten zijn niet bepaald verdwenen..maar ik mot nog ietsje langer afwachten.(3 dgn)

Vanmiddag de magnetiseur..

Gr simoon

hoi simoon,

spannend he dat afwachten.
ja ik zelf ook nog 3 dagen te gaan voor mijn nod dag is aangebroken.
ik heb last van gevoelige borsten,
mijn temp. is continu 37.0
en ook wat misselijkheid soms (gisteren zelf tot overgeven toe)
tja ik weet dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden hoor.
maar goed laten we voor ons hopen (en voor de rest natuurlijk ook)
dat het dus echt zo mag zijn.
veel suc6 over 3 dagen hoor.
groetjes debra

Jij ook, zo te lezen is de spanning ook al opgelopen. Mijn temp houdt ik al niet meer bij, ik weet nou ongeveer wanneer ik mijn ei heb, dus al dat gehannes heb ik lekker achter de rug.
Dat lichaam van mij is ook giga gek...alle denkbare dingen ben ik al aan het voelen..
Ik lees het vast wel wat de komende dagen jou zal brengen!!
gr simoon

Hoi Simoon,

Wat lief dat je nog steeds zo aan me denkt...
Gisteren was ik in de loop van de dag weer wat hoopvoller. De pijn in mijn borsten was terug en ik was weer vaak misselijk.
Maar nu vrees ik weer met grote vrezen. Ik heb een beginnende hoofdpijn en dat is nooit zo'n best teken. En ook wat buikkrampjes.
Wel nog misselijk, maar dat ben ik ook vaak 1 dag voor ik ongesteld moet worden.

Ben benieuwd naar je ervaringen bij de magnetiseur vanmiddag. Al is het voor jou niet nieuw. Vertel je eens hoe dat in z'n werk gaat? Ik heb het zelf nog nooit gedaan.

Voor jou en Debra ook veel sterkte met afwachten en ik duim voor jullie!

Tot later,

Inge

Terug
Bovenaan