Inge

Kweetniet, kweetniet. Heb wel hoofdpijn. Maar ook nog steeds zere borsten, en vanmorgen kokhalzend mijn tanden gepoetst.

Ik ben echt zo gespannen als een veer. Vanmorgen werd ik met bonkend hart wakker: zou ik alvast...? Maar ik wil toch nog wachten. Geen test ter wereld kan tenslotte het noodlot keren... Je bent het of je bent het niet, zo is het gewoon.

Als ik eerlijk ben, denk ik dat ik vandaag de duivels kan verwachten. Maar ik kan het echt nog niet als het onvermijdelijke accepteren.
Buuuh, ik wil me toch niet meer zo druk maken de komende maanden (maar ja, hoe doe je dat?).

Gelukkig heb ik volgende keer vlak voor mijn NOD een familieweekend en op NOD moet ik een conferentie helpen organiseren, dus dat verzet.

Voor jou ook nog maar een paar daagjes te gaan, 2 toch? Gelukkig hou jij je hoofd een stuk koeler, of ben je minder stoer dan het lijkt?

Ik hou je weer op de hoogte!

Liefs, Inge

Aarghhhh mijn hele tekst is verdwenen!!!
Moet ik dus weer opnieuw...

Wat jij allemaal beschrijft klinkt wel erg eng... En ik blijf voor je duimen dat t toch echt wat is.
Zelf ben ik idd een stuk rustiger en koeler hierin geworden, ik voel namelijk niks meer, en dat voelt best geweldig! Zo lekker heb ik mij in tijden niet gevoeld. Ik zal mij dan wel voorbereiden op mijn menstruatie (maandverband meenemen) en voor mijn gevoel ga ik er de komende maand weer voor. Ik ben een stuk positiever geworden, waarschijnlijk ook omdat ik mij zo heerlijk weer in mijn vel voel.En natuurlijk wil ik DOLGRAAG zwanger worden! Ik zie het allemaal wel.

Testen kopen doe ik ook niet meer, de eerste maanden van het bezig zijn heb ik menig test versleten..zonde en ik wacht eerst mijn menstruatie keurig af, komt die niet dan schiet ik echt spontaan drie kleuren bagger..want dan vind ik t wel heel eng worden en zou ik niet meer weten wat ik doen moest.
oorbereiden op zo'n wonder lijkt mij heeeeeeeel moeilijk. En bovendien heb ik verhalen van mijn moeder meegekregen die niet zo'n lekker vooruitzicht geven voor mijn gevoel..Die had altijd wel wat met een zwangerschap, ging het niet mis, dan moest ze wel 8 maanden plat of had ze een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Wie weet ben ik volgende maand wel weer hotel de botel van de zenuwen, voor nu zijn ze helemaal weg!

Heel veel suc6 en ik wacht met spanning enig teken van leven bij jou af! T klinkt wel heeeeeeel...+++++

Terug
Bovenaan