Ja, daar heb je zeker last van, Biaggi, haha! Jeanette zit toch op het aprilforum, of was je dat alweer vergeten? Of heb ik juist iets gemist?Tja, het gaat hard! Hoe gaat het met je Jeanette? Je bent inmiddels toch de kritieke fase voorbij?
Biaggi, ik zit in ronde 8 nu, dus wij maken zo'n beetje hetzelfde door. Ik vind het echt héééél lang duren, hoor. Maar dat komt ook omdat ik bij mijn zoontje zo zwanger was (2 maanden), dus ik ben zwaar verwend. Ik maak me ook steeds zorgen of er iets mis is door mijn keizersnee. Steeds denk ik: ik ga naar de ha. Maar dan stel ik het weer uit. Nu ook weer, nu denk ik dat we goed geschoten hebben, dus wil ik eerst weer wachten tot mijn volgende NOD.
Dat ei was inderdaad megavroeg! Ik merkte het dus aan het slijm en ik voelde 'm ook. Zelf doe ik ook niet aan ovulatietesten, omdat ik 'm eerst altijd voelde. De laatste maanden niet zo, dus ik wilde er eigenlijk wel aan beginnen, maar nu was het dus weer heel duidelijk. Maar ik heb er dus ook geen ervaring mee dus kan je niets vertellen.
Mijn kortste cyclus was 23 dagen, mijn langste 26 of 27, ben de tel kwijt. Dus dan zou het volgens jouw berekening tussen dag 5 en dag 16 liggen. Nou, dat komt aardig overeen met mijn berekeningen. Als het inderdaad wel eens op dag 5 of 6 gebeurt, zou dat een hoop verklaren, want dan ben ik echt nog niet aan klussen toe!! Wij beginnen meestal op dag 7 of 8.
Maarre, dat betekent dus dat jullie flink wat klusdagen meer voor de boeg hebben dan wij! Tssss, 't is toch niet eerlijk verdeeld, hè.
Zo, en nou weer aan het werk!
Liefs, iNge