Inge

A

Anoniem

Guest
Ik heb echt iets gemist denk ik. Ik zit maar na te denken over Jeanette. Oh wacht eens even, ik weet het wel weer. Ze zat op een eiland ja. Ze dacht toen dat ze te laat zou zijn met klussen. Ik heb haar toen het advies gegeven om toch haar mannetje maar te grazen te nemen want je weet nooit waar het goed voor is. Nou, je ziet het.

We lopen inderdaad wel aardig gelijk. Je gaat je inderdaad wel afvragen of het nu ergens aan ligt. Helemaal omdat het bij je zoontje de eerste keer zo raak was. Wij gaan voor ons eerste kindje dus ik heb niet echt een vergeljking. Maar wat ik hier weleens vaker lees is dat als je naar je HA gaat en je bent nog geen jaar bezig dat hij/zij vaak het advies geeft om maar eens terug te komen als je een jaar bezig bent. Of heb jij een hele lieve HA ??? Die alle tijd en respect voor je heeft ??? Je hoort hier ook weleens van dames dat ze een ongelofelijke botte HA hebben. Ik hoop voor je dat jij een lieve HA hebt.

Het is inderdaad wel oneerlijk verdeeld wat vruchtbare dagen betreft. Jij voelt je eisprong zeg je. Maar wat voel je dan ??? Ik had gistermiddag en gisteravond onwijs last van een soort ongi-achtige krampen. Voelt het zo ??? Ik kom hier straks nog wel even weer.

Veel liefs Biaggi

hoi hoi,ik wou even reageren ook al was het bericht niet voor mij bedoelt,ik voel niet altijd me eisprong ,soms wel en dan voel ik het de ene keer links onderin me buik en de andere keer rechts,ja hoe voelt het,je voelt een soort steekjes,krampen zo ongeveer,veel sucses gr manuela

Iedereen mag reageren op alle berichten dus jij op deze. Kun je die krampen vergelijken met ongi-krampen dan ??? Die steekjes die jij omschrijft ken ik ook wel. OOOOhhhhh ik wordt niet goed van mezelf !!!!! Nogmaals, bedankt voor je reactie.

Veel liefs Biaggi

Ja, zo voelt het ongeveer. Aan één zijkant en het lijkt inderdaad wel op ongi-krampen. Als je dat hebt terwijl het nog lang geen NOD-tijd is, is dat wel een goede indicatie voor je eisprong.

Nou, ik heb geen bijzondere ha op het intermenselijk vlak, zal ik maar zeggen. Maar ik heb weleens gelezen dat als je een buikoperatie hebt gehad, dat je dan niet hoeft te wachten tot een jaar. En trouwens, ik ben al in december 2003 met de pil gestopt, alleen nog 3 maanden niet voor het echie gegaan (ook niet met condoom, maar gewoon buiten de vruchtbare dagen gesext). En dat hoef ik er niet bij te zeggen, toch? Het schiet al hard op richting december...

Liefs, inge

Nou hebben we zondag nog geklust, hopelijk is er nog wat zaad blijven "hangen" om het maar plat te zeggen.

Als ik jou was , ging ik gewoon naar je HA en vertel je dat het wel eens gehoord hebt dat er vrouwen zijn die, omdat ze een buikoperatie hebben gehad, eerder doorverwezen zijn naar de gyn. Misschien komt er dan toch een sprankje menselijkheid in je HA los en verwijst hij/zij je door. Maar waarom zou je niet gewoon zeggen dat jullie dec. 2003 al gestopt zijn. Misschien is dat een reden om jullie al door te verwijzen. Ik duim voor je !!!! Heel veel succes met je keuze om je HA wel/niet te bellen. Nee heb je, ja kun je krijgen...

Ik ga zo douchen en dan naar mijn werk. Ik lees vannacht nog wel even hier.

Een dikke knuffel van Biaggi

Ik voel mijn eisprong ook niet hoor, wel heb k t 1 dag aardig hot, wat koortsig gevoel..met tempen ben ik er toen achter gekomen dat die dag zo rond de eisprong is..Tevens ben ik dan ook aardig te vinden voor sex..(beetje veel opgewonden...mijn manneke vind dat wel grappig, hij is boer en kan dat gedrag erg terug vinden in zijn koeien (wat een vergelijking))
Ik weet niet hoelang Biaggi "bezig" is, maar ik ben zelf met de pil gestopt op 1 januari 2004...
Mocht deze uitgelopen ronde geen positief uitslag geven dan heb ik met de huisarts afgesproken dat we in december s zullen kijken/onderzoeken aan wie of wat het ligt...Dat vind ik wel een prettige gedachte.
Enerzijds kan ik dus zwanger zijn (magnetiseur en huisarts hebben vermoeden), anderzijds weet ik dat het weer 1 of ander vaag gebeuren is wat bij mij hoort...
Ik had op jullie berichtje hieronder al gereageerd... Ik wacht zelf een positieve test/mestruatie af.

Heel veel klusplezier!

Hoi Simoon,

Wij zitten in ronde 7. Maart dit jaar dus gestopt met de pil. Wat een vergelijking inderdaad van je man !!!! HAHAHAHA Hoe verzint hij het ???? HAHAHAHA Ik denk dat als het begin volgend jaar nog niet raak is dat wij dan ook maar eens naar de HA gaan. Heel veel succes met wachten op een positieve test of menstruatie. Hopelijk natuurlijk een positieve test.

Veel liefs Biaggi

Yep een aardige vergelijking...Maarre t klopt allemaal wel hoor...Die kerel van mij weet haast alles van zo'n cyclus af (zodra een koe klaar is om een kalf te dragen moet ie geinsemineerd worden..dat levert meer kalveren op in een koeieleven,en dus ook meer melkproductie! en natuurlijk is het niet altijd raak na de eerste ronde, en ook dat moet ie natuurlijk zelf ondervinden)...Nu vraagt ie dan ook regelmatig hoe t bij mij gaat..
Oke de "lichamelijke" klachten van kooeien kent ie niet...wat een onderneming toch.
Maar is wel erg fijn dat ie af en toe een beetje mee leeft/mee denkt...
En dat voor een super mega nuchtere boer!

Terug
Bovenaan