Inge

Hoi Inge,

Met toestemming van mijn vriend mag ik je melden dat ik hem vanavond heb weten te strikken.

Vanavond had ik vanaf mijn werk even gebeld om te vragen hoe zijn dag was geweest. Dat doe ik altijd even. Alles was vandaag goed gegaan. Ik heb hem even gevraagd of ik vanavond snel thuis moest zijn. Hij, heel mysterieus, dat zul je wel zien..... Vanavond waren we wat eerder klaar, gelukkig. Dus ik snel naar huis !!!! Ik kwam thuis, hij was al boven. Ik vroeg en lig je er klaar voor ???? Hebben we smakelijk met z'n tweeen om gelachen !!!! Maar vanavond is het wel gelukt. Na de tijd zei hij, hier heb ik mijn nachtrust wel voor over !!!! Lief hé ????

Ik zit nu dus even achter het net. Ik ben klaarwakker. Zo kan hij vast lekker slapen. Anders hou ik hem alleen maar wakker met mijn gedraai. Ik weet dit klinkt heel tegenstrijdig met wat ik van de week zei, "klussen moet wel leuk en lekker blijven". Maar dit is zeker wel in goed overleg gebeurt. Niet alleen omdat ik dit wou. Want ik weet, als mijn vriend iets niet wil, doet hij het ook niet. Dan kan ik nog zo hard smeken. Ik ga de rest van de berichtjes nog even lezen en dan lekker slapen.

Een dikke knuffel van Biaggi

Hoi hoi,jullie moeten gewoon lekker doen hoe jullie het willen vindt het wel leuk hoor,en het gebeurd bij jullie in goed overleg,net zoeits als jij had ik gisteren ook,hihihihih,ik had dan wat leuks aangetrokken,dat hij thuis van ze werk kwam,en dat zag hij wel zitten,en toen hebben we ook geklust,dus vondt het wel leuk,sucses gr manuela

Hoi Biaggi en Manuela,

Klussen omdat het moet? Ach ja, ik vind het zelf altijd een extra dimensie geven als we het doen terwijl ik weet dat het 'raak' kan zijn. Dat is wat anders dan moeten. En daarbij heb ik lichamelijk ook gewoon meer zin als ik in mijn vruchtbare dagen zit. Lijkt me ook heel logisch. Mijn vriend verwijt me dat wel eens, dat ik 'alleen' wil als ik weet dat het op het goede moment is. Is niet helemaal waar, maar ik wil wel vaker dan. Hij heeft natuurlijk geen last van een cyclus, dus hij wil soms vaker dan ik. Maar we komen er meestal wel uit, al hebben we er weleens ruzie over. Als ik geen zin heb en hij wel, doen we gewoon iets anders wat hij lekker vindt.

Enne, Biaggi, tuurlijk ben je obsessed, geef maar toe, dat zijn we hier toch allemaal, hahaha!

Liefs, Inge

Hoi meiden,

Ik ben wel blij dat de hersencellen van Inge wel optimaal werken, Biaggi!!
Maar ik denk dat je mij verwarde met Pop(Jeannette met dubbel n)
Ik ben gisteren naar Het AMC geweest voor een Nekplooimeting alles zag er goed uit, gelukkig, na heel veel spannende weken(drie bloedingen, heel veel onduidelijkheid over mijn werk, nog steeds)

liefs Jeanette

Hallo dames.

Klussen op comando is het eigenlijk toch iedere maand. Gelukkig teld mijn man niet echt mee maar vraagt hij er wel na. Afgelopen maand waren we druk aan het klussen in huis en was ik eigenlijk veel te moe. Toch vond mijn mannetje dat we iedere kans moesten nemen en heeft hij de hele trukken doos open gegooit.
En als resultaat... Ik ben nu 7 dagen overtijd....
Afwachten dus, maar gelukkig dat ook hij af en toe last heeft van zijn hormonen van al dat tellen en moeten...

groetjes Oby

Terug
Bovenaan