Inge

A

Anoniem

Guest
Lieve Inge,

hier een berichtje van 'Lara von Klara' uit een ver verleden. Ik kom hier nog sporadisch, maar ik kan me de 'oude garde' zeker nog goed herinneren. En jij was daar onderdeel van. Humor relativeerde toen een hoop.  

Lieve meid, ik wist niet dat je zwanger was en stuit net op onderstaand bericht. Ik kan niet geloven dat het zo loopt voor jullie. Hopen, verlangen, tja, de meiden van toen zaten er   allemaal middenin en jij moet wel een erg lange adem hebben om door te gaan.   Ik heb daar een immens respect voor. Ik vind het daarom ook zo verschrikkelijk voor je. Deze dagen, tussen hoop en vrees moeten een hel voor je zijn.  

Volgens mij ben je hartstikke sterk, gezien je lange adem. Ik  hoop  dat jullie, hoe erg ook, weer opkrabbelen en de moed niet opgeven.

- Inge het is dus mogelijk, dat had je misschien 3,5 jaar geleden, jouw bericht van toen nog vers in mijn geheugen, niet gedacht.  -

Ik hoop dat  je je, na de verwerking, daar weer aan vast kunt houden tot het moment daar is dat je het loslaat: hetzij  omdat je een wolk van een baby hebt of omdat je volledig achter het: 'Het is genoeg nu', staat.    Ik hoop vurig dat er voor  jullie zo snel mogelijk, welk pad je ook gaat bewandelen, rust zal komen.

Liefs Lara  

Hee Lara,

Wat lief dat je een berichtje achterlaat. Ik weet nog precies wie je bent. Wat hebben we gelachen he met suus en mickey! Mickey(stella) en ik zijn dikke vriendinnen geworden. We wonen natuurlijk dicht bij elkaar en zien elkaar regelmatig. De humor is er nog!  Zij vertelde me dat je zwanger bent van de 2e. Hartstikke leuk man!
Tja bij ons zit het weer eens tegen. Ongelofelijk dit. Ik kan het ook nog steeds niet bevatten. We hopen nu maar dat er minimaal 1 kindje dit drama overleeft.

X ing

Terug
Bovenaan