inge

Hoi Inge,
Suus en ik zijn heel erg benieuwd hoe t gegaan is met je ongi en of je nu geopereerd bent of wordt (die data kan ik niet onthouden, was t de 29e?)
alles ok? ik hoop t maar, tot snel, en maak je niet te druk he.
lis

Hoi meiden!
Wat lief dat jullie aan mij denken. Doet me echt goed in deze spannende tijden.
Mijn ongi is woensdagavond in alle hevigheid doorgebroken en ik heb al 3 dagen barstende buikpijn. GEWELDIG! Echt maar net op het nippertje. Als het goed is, is het dinsdag weg. Het neemt al af. 29ste moet ik en maandag mag ik bellen voor de tijd. Omdat mijn man niet kan rijden met zijn rug heeft mijn paps vrij genomen. Echt heel lief al die steun.

Ik hou jullie op de hoogte!
Dikke kus inge

Hee Inge,

Wat goed zeg!! Meestal baalt iedereen hier van ongi, maar nu was het erg welkom! Hou ons op de hoogte hoe laat je moet als je dat maandag weet.
Erg lief van je vader zeg.
Sterkte en tot snelli.
lfs. Suus

Hi!
Ik hou jullie op de hoogte! Het komt nu wel erg dichtbij hoor. Ik hoop dat ze het een beetje netjes doen. De navel van mijn buurvrouw is er niet mooier op geworden. (zij heeft dezelfde operatie gehad).
Ik hoop dat het allemaal een beetje opschiet. Als IVF mogelijk blijkt dan ben ik over 6 tot 8 maanden aan de beurt. Ergens in Maart 2005 dus. En dan maar hopen dat het lukt om zwanger te raken en zwanger te blijven. Ik vind het verschrikkelijk dat ik misschien wel al 33 ben als ik mijn eerste kind krijg. Stom eigenlijk want er zijn genoeg meiden voor wie dat geldt maar ik had gewoon iets anders in mijn hoofd. Maarja wie niet hier toch?!
Liefs Inge

Terug
Bovenaan