Inge

Hoi Inge,

Even een antwoord op je vraag...
Nou wij hadden bijna hetzelfde als jullie, alleen ik was toen ik 19 was al voor endo geopereerd en toen ik stopte met de prikpil had ik veel last dat ik weer naar de gyn moest en zij zei dat ik maar zsm zwanger moest raken dus waren we al in de medische molen toen we 5 mnd bezig waren, uiteindelijk bleek dat hij ook zwakzaad heeft, geen ramp ofzo maar het zal toch het eitje moeilijker kunnen bereiken...

Voor de rest was mijn cyclus goed, ik voelde ook mijn eisprongen maar toch moest ik clomid gebruiken zodat hun mijn eisprong meer in de hand konden houden.

Ik had zelf niet veel endo, wel littekens van de operatie en die doen het meeste pijn, ik had het niet in een erge vorm, dus ook geen verstopte eileiders etc... het zat bij mij op mijn ingewanden die maandelijks meebloeden en dat deed het meeste pijn.

Ik hoop dat bij jou ook de 1e x IUI raak is!!!

succes.
xxx
MoMo

Momo,

Thanx voor de info!! Mijn man heeft te weinig zaad. Slechts 6 tot 11 miljoen maar er zitten wel goed bewegelijke exemplaren tussen.
Ik hoor dinsdag waar mijn plekje endo zit. De gyn. vond het niet ernstig dus het zal wel ergens zitten waar het niet direct kwaad kan. Er is bij mij niets verkleefd alleen is er 1 eileider dicht. Op zich lijken onze situaties dus op elkaar op die ene eileider na. De gyn. kan op de echo zien aan welke kant ik mijn eisprong ga krijgen dus dan kan hij de IUI toch plannen? Ik bedoel als het aan de open kant gaat komen en het ei dus de baarmoeder kan bereiken dan zouden we een kans maken lijkt mij.
Ik heb inderdaad iedere maand helse buikpijnen. Ik vind het ook wel een raar idee hoor dat het daardoor wordt veroorzaakt.

Ik ben wel helemaal opgefleurd door jouw zwangerschap dus THANX!!
liefs Inge

Hoi Inge,

Nou dat klinkt toch niet erg? Er is zeker dan een grote kans dat het met een duwtje in de rug (IUI) wel zal lukken....

Ik hoop dat je snel ook zwanger raakt, want het is best een hele onderneming ziekenhuis in/uit, maar dat weet je natuurlijk al...

liefs..
MoMo

Terug
Bovenaan