Inge

Hoi Inge,
Lis had me al verteld dat jij ook zo'n kijkoperatie gehad hebt. Ik zie ook niet tegen die paar sneetjes op maar meer tegen de narcose... Je moet je dan echt helemaal overgeven he.. en ik ben nogal een persoon die graag zelf de touwtjes in handen houdt!
Hoe confronterend kan dit zijn.... Ik ga het maar gewoon over me heen laten komen en inderdaad hopen dat het niet nodig zal zijn en dat we met z'n 3en van vakantie terugkomen.

Hoever ben jij nu gevorderd in de onderzoeken? en stel dat ze niks geks vinden met die kijkoperatie, wordt ik dan een half jaar naar huis gestuurd omdat die vloeistof bevorderlijk werkt??
ik weet gewoon niet zo goed wat me te wachten staat.. en ik ben nogal iemand die snel op de feiten vooruit loopt echt een zenuwpees zeg maar... Hoop snel weer van je te horen Liefs Lill.

Hoi Lill,

Ik heb in februari een kijkoperatie gehad. Bij mij is toen endometriose geconstateerd, een hartvormige baarmoeder en een verkleefde eileider. Die eileider is toen doorgespoeld. Nu weer aan de slag, inderdaad gewoon naar huis gestuurd! Kan je vertellen dat de operatie reuze meevalt. Als je een week de tijd neemt om te herstellen heb je heel ruim de tijd en kun je lekker rustig aandoen. Je voelt je inderdaad een beetje duf na de narcose, maar de sneetjes zijn heel klein (ik heb er drie). Laat je gewoon lekker vertroetelen... Veel sterkte!

Groeten, Maartje

Hoi Lill,

De narcose is echt peanuts. Je bent met een uur weer helemaal bij incl. de operatietijd! Je hebt nog wel de kans om voordat ze het slaapmiddel in je infuus spuiten dingen te vragen hoor. Het is eigenlijk heerlijk om onder narcose te gaan. Ik werd best goed wakker! No Worry's dus!

Ik weet niet of ze jou een half jaar naar huis sturen. Dat hangt af van wat ze zien. Ik heb vandaag de definitieve uitslag gehad en wij hebben 20 augustus een intake voor IUI. Bij mij hebben ze 1 eileider vrij kunnen maken dus in principe zijn er bij mij geen belemmeringen meer want ik heb slechts weinig endometriose en 1 eileider is voldoende. Toch moeten we voor IUI gaan want het zaad van mijn man is niet in orde. Ik weet dus niet hoe dat bij jullie zit. Als je een half jaar naar huis wordt gestuurd doen ze dat omdat ze echt denken dat je een goede kans maakt. Je moet gewoon positief denken. Ze zeiden tegen mij inderdaad ook dat ik extra vruchtbaar was na de operatie.

Ik hoop dat je een beetje bent gerustgesteld! Vraag gerust hoor als je nog wat wil weten!

Liefs Inge

Terug
Bovenaan