INGE

Hoi Inge,

Ben benieuwd hoe het met je gaat mis je al een tijdje op het forum!
Gaat het al een beetje beter met manlief? En met jou? Alles okeej?
Hoop snel van je te horen.

Veel liefs Ang …

Jaaa Inge waar ben je?!
Redt manlief zich al wat beter, zodat jij de verpleegsterrol aan de wilgen kunt hangen??!! Weg met die witte jurk, hup in de bikini! vindt hij vast ook helemáál niet erg!

Toedelooo,
Suus

Hoi meiden,

Ik lees nog regelmatig mee hoor maar ik heb niet altijd de puf om zelf wat te plaatsen.
We hebben net een slecht bericht gehad. De vader van mijn man ligt in het ziekenhuis (mijn man is er net uit dus lekker stel!) en hij blijkt een hartprobleem, te weinig doorbloeding in zijn hersenen en als klapper op de vuurpijl prostaatkanker te hebben.
We vragen ons nu dus echt af of het ooit ophoud. (het is al een paar jaar ellende met ziektes enz.)
Vorig jaar had mijn moeder een hersentumor en longembolien en is ze door het oog van de naald gekropen. Nou zoals bekend hebben wij problemen bij het zwanger worden en nu dit weer.

Ik heb dus helaas even niets leuks voor jullie te melden. Hebben jullie nog wat vrolijks te vertellen meiden!!
Liefs Inge

Hi Inge,

Wat een afschuwelijke
berichten over je schoonvader...
Meissie wat een pech kun je hebben in de familie. Die vloek mag nu wel 'ns ophouden!

Ik heb wel iets vrolijks te vertellen, niets hoogdravends hoor... ik heb de kat waar ik op moest oppassen van de buren verderop de afgelopen 2 weken uit haar schulp weten te krijgen (een superschuw zwart beestje) en vandaag liet ze me toe dat ik haar uitgebreid mocht kroelen en borstelen (was ook wel hard nodig!), dus dat was heeel lief!

Ik hoop morgen meer te horen over een baan waar ik op heb gesolliciteerd en een andere baan waar ik voor ben voorgesteld lijkt me ook heel leuk.
Zit dus in de lift op banengebied. Hopelijk geeft het geen problemen terwijl ik met mn IVF traject langs kom 'banjeren', maar dat zie ik dan wel weer! Mijn 1e ambitie is nu toch mama worden!!

Jij veel sterkte met je familie, hopelijk gaat het nu met manlief wel wat beter?

Liefs, Suus

Hoi Inge,

Meisje toch! Hoeveel ongeluk kun je hebben. Het is te gek voor woorden en eigenlijk kan ik er niks over zeggen.
Je heb ik nog wat leuks te melden?
Nou eigenlijk (gelukkig) weinig meegemaakt! ben erg zenuwachtig voor het hele ivf gebeuren maar komt goed. meid ik wens je veel geluk en kracht de komende tijd. Veel liefs,
Ang...

heej Inge,

nou ik zit in een dip maar wat jullie allemaal voor je kiezen krijgen slaat alles. Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld gewoon onbegrijpelijk. Meis, wens je heeeel erg veel sterkte en we blijven volhouwen 'na regen komt zonneschijn'

liefs Kyra

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Het zal uiteindelijk allemaal wel goedkomen maar op dit moment zit ik er even vreselijk doorheen. Ben echt aan vakantie toe! (die had ik nu moeten hebben)
Maargoed wat doe je eraan!

Liefs Inge

Terug
Bovenaan