Inge

hoi Inge,

Ik las dat je een homeopaat heeft die goede resultaten heeft geboekt met bepaalde vitaminen voor de man. Zou je mij wat meer info kunnen geven zoals merk en waar je goede kan kopen? Als jouw homeopaat beweert dat het echt kan helpen dan zou ik dat graag willen proberen.

Bedankt!

liefs
Marielle

Hoi,
Hij heeft mijn man nog niet behandeld. Hij is eerst met mijn klachten begonnen. Hij staat wel bekend om de resultaten die hij heeft behaald bij andere mannen. Mijn collega is voor klachten bij hem en was zo enthousiast (en zij is heel kritisch en nuchter) dat ik ook eens ben gegaan. Het was een stukje rijden maargoed ik wilde perse bij hem omdat ik van die goede verhalen over hem hoorde. Hij heeft het zaadverhaal aan mij bevestigd trouwens. Zeker het proberen waard.

Centrum voor complementaire geneeskunde (Zeewolde)Als je dit intikt bij www.detelefoongids.nl dan krijg je het adres) Hij heet Wim Gelderblom en je moet echt naar hem vragen want mijn collega vond de andere homeopaat (vrouw) uit die praktijk niet zo goed. Je kunt de middelen niet zomaar zelf kopen want het word per persoon bepaald wat het beste middel voor jou is. 75% van het consult wordt vergoed door de verzekeraar.

SUCCES!!

gr.Inge

Terug
Bovenaan