ingebroken

A

Anoniem

Guest
De buren belde hier net aan om te vertellen dat er bij hen ingebroken is. De buurvrouw slaapt altijd tussen de middag en in die tijd hebben ze bij hen achter het raam stuk geslagen en zijn zo naar binnen gegaan. Ze zijn zelfs naar boven gekomen en hebben uit de slaapkamer naast die van haar een laptop meegenomen. Zij slaapt altijd met oordoppen en heeft dus niets gehoord. Nu hebben de buren allemaal nog enkelglas en wij hebben het enige huis inde straat met kunststof kozijnen en dubbel glas. Maar ik ben me kapot geschrokken. Nu ben ik kei bang dat ze ook bij ons gaan komen.

jeetje zeg, kan me voorstellen dat je er nu niet gerust op bent. Wel apart leas net je berichtje toen in het nieuws werd verteld dat er minder 's nachts en meer 's middags en tegen de avond wordt ingebroken.
Ik vraag me altijd af wat dat soort mensen bezielt. je gaat toch niet bij iemand naar binnen die je niet kent en neemt iets mee dat niet van jou is. Ik vind dat altijd onvoorstelbaar.
Ik denk wel dat je geluk  hebt met dubbel glas. Daar ben je niet zo 1,2,3 doorheen. En ik kan het weten. Martijn (mijn man) heeft vorig jaar in moeten breken bij mijn tante, omdat de sleutel aan de binnekant in de deur stak. en hij heeft aardig moeten rammen met een hamer. Nou dat valt echt wel op hoor.

Nou meid probeer je niet al te druk te maken, Is makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het.

liefs daan

Er wordt heel veel ingebroken (ik werk bij een slotenservice die 24 uur per dag oproepbaar is) Voor iedereen: Je doet er goed aan om je woning te laten keuren op politiekeurmerk.
Kost wel wat, maar veel minder kans op inbraak.

groetjes Mariska

Hoi Linda,

jeetje meid!! Ik snap heel goed dat je geschrokken bent. Hoe halen ze het in dr hoofd om dat te doen?? En dan nog het lef hebben naar boven te gaan ook!!
Gelukkig hebben jullie wel dubbelglas, en wat Inge volgens mij?? ookal zei, maakt het er dat niet makkelijker op.
Ik wil je alsnog ff een hart onder de riem steken meis.

Dikke knuf Debby.

hoi hoi,

zelf heb ik dat nog meegemaakt toen ik bij me ouders woonde nog.
waren ze via de achterdeur naar binnen gekomen.
raar eigenlijk je denkt dat het kan maar dan toch.
zelf ben ik sinds dien doodsbang.
hier zit de voordeur op slot en op de knip.
ramen zitten dicht en balkon deur ook.

groetjes saloua

Terug
Bovenaan