Ingedaald al bij 35 wkn!

Hoi hoi,

nou, kom net bij de vk vandaan, en ons kindje is al helemaal ingedaald, zit alleen nog niet klem.
Ik ben nu 35 weken.... Zijn er mensen bij wie het kindje ook al zo snel was ingedaald? En betekent dit dat je eerder zult gaan bevallen?

Ben benieuwd hihi...

Groetjes Cody

Hoi Cody,

Bij mijn vorige zwangerschap was ons kindje al ingedaald met 32 weken. Ik ben uiteindelijk met bijna 42 weken bevallen.
Dus ik weet niet of het indalen wil zeggen dat je snel gaat bevallen? Bij mij in ieder geval niet, maar wie weet?

Groetjes

Hoi,

Bij mijn vriendin was de kleine met 30 weken al volledig ingedaald. Zij is 3 weken te vroeg bevallen. Bij mijzelf was de kleine met 29 weken al volledig ingedaald. Ik ben 16 dagen te vroeg bevallen. Maar zowel vk als gyn hebben gezegd dat het niks hoefde te betekenen. Je kunt ook met een vroege volledige indaling over tijd gaan.

Groetjes, Kat

Hoi,

Ons zoontje was bij 29 weken al helemaal ingedaald. Omdat ik al 1 cm ontsluiting had moest ik gelijk stoppen met werken. Twee weken later moest ik 6 weken bedrust houden omdat de baarmoedermond aan het verweken was.

Uiteindelijk ben ik met 38 weken en 3 dagen bevallen, dus het zegt niet echt wat.

Op je andere vraag hoe je het begin herkent, ik denk dat dat voor iedereen verschillend is. Ik had al veel voorweeen gehad en dacht soms dat het begonnen was (1 dag heb ik 7 uur lang voorweeen gehad).

Toen het echt begon wist ik het meteen, deze weeen voelden heel anders. Ik kon ze tot diep in mijn vagina (sorry ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen) voelen. Je voelde gewoon echt dat het ontsluitingsweeen waren.

Maar ja, sommige mensen hebben dat weer niet. Bij iedereen is het anders.

Succes!

Syl

Hoihoi,

Ik denk niet dat het wat zegt over wanneer je gaat bevallen. ( is mij toen nl verteld). Mijn kindje was met ong 32 weken ingedaald, en ik beviel uiteindelijk pas met 42 weken dmv een inleiding.

Groetjes Rianne

Hoi Cody

Zegt helaas helemaal niets. Die van mij is al ingedaald en ligt vast vanaf 32 weken. Ik ben nu 39 weken en nog steeds niets
Afwachten is het enigste wat we kunnen doen helaas ;)

Sterkte met de laatste weekjes

Lilian (39+2)

Hoi Cody.
Het zegt echt niks hoor!
Die van mij is het weekend voor ik 35 weken was ingedaald en zit er nu nog met 39 weken en heeft het volgens mij nog prima naar de zin bij mama.
Maar vandaag mag hij/zij nog niet komen want nu ben ik eerst jarig en ik wil dat die kleine zijn/haar eigen verjaardag heeft.
Hopenlijk houd je kleintje het koppie een beetje stil want dat is minder prettig nu het ingedaald ligt.
Dat ga je na een paar weken ook steeds meer voelen.
veel succes en groetjes Tina

Terug
Bovenaan