Ingedaald

<p>Hallo dames,</p><p>Wanneer was jullie baby ingedaald en uiteindelijk geboren?</p><p>Onze dochter daalde pas 1 dag voor de bevalling in. Momenteel bijna 37 weken zwanger van onze zoon en hij is nu al ingedaald.</p><p>Ik weet dat dit niets wilt zeggen en dat het nu evengoed nog weken kan duren! Maar ik was nieuwsgierig!  </p>

Mijn dochter was denk ik al 3/4 weken voor haar geboorte ingedaald en er klaar voor en is toch iets meer dan een week later gekomen. Het zegt inderdaad niet echt iets, mara ik vond het wel geruststellend dat ze er klaar voor lag. 

M'n dochter daalde pas in bij de bevalling (40+6) en mijn zoon heeft een week voor de bevalling nog dwars gelegen ? Hij was overigens op de dag van de bevalling pas een beetje ingedaald. Ik ben die ochtend nog gewoon op controle geweest bij de vk (40+3). Succes alvast!!

Hij was al ingedaald voor ik met verlof ging maar bij 40 weken moesten ze inleiden,.. het zegt dus niks. Hij heeft denk ik wel 7 weken ingedaald gelegen maar verder gebeurde er helemaal niks ?

Terug
Bovenaan