Ingedaald??

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik ben nu 36wk en 1 dag. De afgelopen nachten heb ik een beetje buikpijn gehad niet heel erg. M'n buik is gezakt en de baby geeft nu echte porren en schoppen.
Hij is niet meer heel erg aan het bewegen als eerst.
Zou hij ingedaald zijn? Ik moet dinsdag naar de vk...

Heeft iemand dit ook zo bewust meegemaakt?
Natas

Ik heb vorige week dat ook gehad, maar dinsdag was ik in het ZH en meneer lag wel goed, maar is nog echt niet ingedaald. Ik had nu toch eigenlijk echt verwacht dat het wel zo was, want mijn buik zit ook lager. Heel vreemd allemaal!
Gr Tanja

Hoihoi,

Bij ons was de kleine al met 32 wkn bezig met indalen...was een beetje vroeg maar kon geen kwaad zei de gyn. Maar hij is nog beweeglijk genoeg moet ik zeggen...zn voetjes trappelen dr nog rustig op los...nou ja rustig? haha..Hij schijnt nu helemaal ingedaald te zijn dus wat mij betreft mag ie komen!! vinden mn bekken ook, oeioei,

Groetjess Jo

Hi,

Ik heb het indalen dus helemaal niet gemerkt. Tot vorige week zei de vk dat  de kleine  al ingedaald was maar dat het hoofdje nog niet vastzat in mijn bekken. Afgelopen maandag voelde ik wel behoorlijk steken in mijn buik en dinsdag moest ik naar de vk die zei dat het nu wel vast zat. Dat laatste stukje heb ik dus echt wel gemerkt.
Groetjes, Petra

Hey meiden,

bij mij is de baby ook al ingedaald. Met 30 weken kreeg ik heel veel steken en pijn onderin m'n buik, met uitstraling naar m'n liezen. Vorige week maandag (toen was ik 35 + 3 dagen) was het kindje volledig ingedaald, met het hoofdje vast in mijn bekken. Het was toen al zeker dat ze niet meer zal draaien. Heb door het indalen wel erg veel last gehad van m'n bekken: pijn in m'n bil, been etc, moeite met bewegen en zitten, maar m'n lichaam is er nu aan gewent, want het gaat gelukkig al wat beter!

Vandaag precies 37 weken, dus baby: kom maar!!!!

Liefs Linda

Hoi,

Bij mij is de kleine zo rond de 30 wkn gaan indalen. Het lag toen al met het koppie naar beneden maar zat nog niet vast in mijn bekken. Ik heb hier niets van gemerkt. Alleen als ik sta / loop heb ik flinke druk op mijn onderkantje maar meer niet.
Nu ben ik 38 + 1 en nu zit het wel helemaal vast.
Je zou nu toch denken dat ik wat meer ruimte aan de bovenkant zou krijgen maar het zit nog flink vol tot onder mijn borsten. Dus ik draag nog steeds erg hoog.

Kruimel

Terug
Bovenaan