ingedaald

Hallo dames

ik ben nu 30 weken en 3 dagen maar hij is al ingedaald hebben meerdere dat ik maak me er
wel zorgen om maar de verloskundige was er
verder ook niet duidelijk over ik vertelde het haar dat ik het gevoel had dat ie gedaald is en toen zei ze dat het nog te vroeg is en toen ze ging voelen toen zei ze dat ie inderdaad al ingedaald was maar verder zei ze er niks over en ik moet alweer bloedprikken daar baal ik ook wel van dit is de derde keer al deze zwangerschap maar goed het hoort erbij nog ff en dan is de zwangerschap alweer voorbij

hoi hoi
ik was gister bij de VK en ze zei dat onze meid ook al aan het dalen was ze zei dat het geen kwaad kon
dus maak je niet te druk;)
ik loop waarschijnlijk iets voor of het is een groot kindje :s dus lekker duidelijk allemaal he;)
groetjes

Ben benieuwd of dat bij mij ook al zo is. nu 33,5 week en heb wel het gevoel dat ze al gezakt is.Dinsdag weer controle dus zal het dan eens vragen.Ze la vorige controle iig al wel met hoofdje naar beneden!

hey ff een sept mama (althans als de baby daar zin in heeft, 27 sept uitgerekend)

mijn oudste zat al ingedaald met 30 weken en is geboren met 41 weken!
dus het geeft echt niks, wel was dr neusje plat! haha die trok bij na 3 dagen...
maar het kan echt geen kwaad hoor, deze kleine is ook al vanaf week 29 aan het indalen dus ik zou me er niet druk om maken!

liefs

Heey,

Die van mij (31 Weken) is ook ingedaald.
De verloskundige zei dat het geen kwaad kon.
Hoor van andere mensen waarvan die toen ook was ingedaald, dat ze zelfs moesten ingeleid worden, want ze kwam maar niet.
Dus maak je je geen zorgen:D

Gisteren controle gehad en vk zei dat ze idd al met het hoofdje 'vast' in mijn bekken zat. Goed, want dan is de kans zeer klein dat ze nog in een stuit zal komen. Ze kan wel nog van links naar rechts draaien en dat voel ik dan ook wel genoeg ;). Verder was het alleen maar goed en idd geen teken dat ze dan misschien ook wat eerder zal komen. Ze ligt gewoon al lekker klaar :), voor mij iets minder want drukt enorm op mijn blaas. Kan onderhanv voor iedere drup naa de wc haha. Over 2 wk liggingsecho. Doen ze bij iedereen ook al kunnen ze al voelen dat het goed ligt.

Hoi Kim, dan kijken ze hoe het kindje ligt. Bij mijn vkpraktijk doen ze dat standaard. Eigenlijk is het alleen nodig als ze het niet goed kunnen voelen of in geval van stuit, maar omdat mensen gingen zeuren dat de 1 wel een liggingsecho kreeg en ander niet(toch een extra echo...) doen ze het nu gewoon standaard. Was voor mij dus eigenlijk niet nodig, maar wel leuk. Kan ik nog even spieken :)

groetjes

Terug
Bovenaan