ingedaald

hallo allemaal,
ik heb het idee dat mijn kindje ineens is ingedaald. ik voel hem veel lager, en ik heb weer wat meer lucht. mijn man zegt ook dat het lijkt of mijn buik lager hangt. is dat niet erg vroeg? ik ben nu 35 weken en 4 dagen. of is dat normaal? ik kan er weinig informatie over vinden. weet een van jullie het mischien?
groetjes sanne

Mijn baby was ook al aan het indalen 2 weken geleden. heb niets ongewoons gehoord van de verloskundige dus het zal wel goed zitten.

Ik heb gelezen dat je kindje voor 36 weken 'moet' indalen omdat het anders te moeilijk zou worden om nog in te dalen qua ruimte. Ik heb er geen ervaring mee...

is heel normaal dat je kindje is ingedaald.
maar ook na 36 week kan je kindje nog indalen hoor. mijn dochtertje was met 41,5 week nog niet ingedaald, en heb de verloskundigen er nooit over gehoord dat het een probleem kon worden. zei is ingedaald en gelijk geboren.

Ik ben vandaag bij de vk geweest en ben 34w1d en onze meid is nog geen milimeter gedaald :) ze heeft nog genoeg tijd, is mij gezegd. Maar een beetje meer lucht krijgen lijkt me ook wel erg fijn pfff.

Mijn ukkie lag vorige week ook al flink laag en vast in mijn bekken. Was toen 34w. De vk was er juist blij om!

bij mij ook nog niets van indalen te merken.
maar ik zou ook niet weten of dat (te) vroeg zou zijn.
ik heb het ook snel benauwd, en ik ben na een paar stappen lopen al buiten adem!

Terug
Bovenaan