ingedaald

Ik ben vandaag weer voor controle geweest en wat ik dus vorige week voelde klopt dus precies. De kleine is lekker ingedaald. (ben morgen 33 weken)
De kans dat het draait is heel klein gelukkig. Ben blij dat het goed ligt weer een zorg minder. Over 3 weken een liggingsecho dan kunnen we helemaal goed zien of alles goed is.

goed nieuws!
hier nog niet ingedaald (ruim 32 weken) en nog lekker met de billen naar beneden.. :S
Was bij mijn dochter ook zo en die lag met 35 weken netjes met haar koppie naar beneden dus maak me nog niet echt druk..

oooo wat fijne om te horen... inderdaad een zorg minder...

heb net je eerder post terug gelezen... had gisteren avond ook van die steken in mijn onderbuik... dus wie weet is er hier ook al eentje bezig met indalen.... ligt hier al wel ruim een maand met de hoofd naar beneden en dat geeft al een goed gevoel...
ben allen bang dat we onze dan juist nog meer zorgen gaan maken over een vroeggeboorte daar we er nu al kans op hebben met mijn verhoogde galzurenzouten en lever enzymen... maar goed... we zien het wel... morgen 32 weken dus moet nog even binnen blijven...

wanneer gaat een kleine ongeveer indalen dan?
weet het niet meer van me dochter.
ben nu 29 weken en heb af en toe flinke steken onderin. kleine ligt wel erg laag en met hoofdje naar beneden.

ik geloof dat het van af 30 weken kan... maar bij een tweede of 3de zwangerschap hoeft het helemaal niet te gebeuren... als ik het goed heb onthouden van wat ik allemaal gelezen heb

Terug
Bovenaan