Ingedaald?

He meiden,

Mijn meisje is nog steeds niet ingedaald, en nou zegt de vk steeds, joh er is nog alle tijd! Mijn zoontje is nooit ingedaald geweest, en dan moet je dus direct bij het breken van de vliezen, plat gaan liggen, omdat anders de navelstreng mee naar buiten kan stromen zeg maar. Gelukkig hebben ze bij Raff mijn vliezen in het ziekenhuis doorgeprikt, en moest er iemand heel hard aan de bovenkant van mijn buik drukken, om hem naar beneden te drukken, zodat zijn hoofdje als stop zou dienen zeg maar. Nou snap je dus wel, dat ik het fijn zou vinden dat ze gewoon indaald. Je gaat er ook niet meer rustig op uit als je weet dat je plat moet gaan liggen! Staat zo suf in de supermarkt he! hahaha!

Maar wat ik me dus af vraag, is zijn al jullie babietjes al ingedaald? Volgens mij is het tamelijk laat nu. al zegt de vk van niet!

Liefs

Onze kleine hummel was geloof ik met 36 weken ingedaald. Is geloof ik ongeveer normale termijn. Op mijn cursus is ons verteld dat tweede kinderen wel vaker niet indalen.

Ons kleintje is inmiddels ook al ingedaald, ben nu 36,4 week zwanger. Bij ons is het de derde, maar ik heb ook vaker gehoord dat de tweede of derde niet of pas heel laat in zal dalen....
Maar inderdaad...zou fijn zijn als jullie meisje ook in gaat dalen...staat inderdaad een beetje suf liggend in de supermarkt :). Aan de andere kant...ben je dat vast snel vergeten, want niet lang daarna heb je je kleintje in je armen. ( en de mensen van de supermarkt weer eens wat te vertellen thuis)

Wanneer heb je weer een controle bij de VK? Misschien dat ze inmiddels is ingedaald! Succes!

Groetjes Brigitte

Ons manneke is ook al ingedaald met 36 weken. Volgens mij kan een kindje zelfs pas tijdens de bevalling indalen en is dit bij een 2e vrij normaal...
Dit hebben in ieder geval bij de zwangerschapscursus gezegd.
Maar inderdaad als je je zorgen maakt zou ik altijd even bellen, dan weet je het in ieder geval zeker.

Succes ermee!

Groetjes Kim

Hoii

Ons meisje ligt ook al een paar weken goed ingedaald.

Zou het indd ook goed overleggen met de vk, misschien kunnen ze je een datum geven dat ze je kunnen inleiden? Of wou je thuis bevallen?

Lfs Esther

Hoi Liff.

Onze kleine ligt ook al een aantal weken ingedaald.
Maar vooral een tweede (of volgende) kindje dalen wel vaker pas tijdens de bevalling in.
Hoop dat je vliezen gewoon thuis breken of tijdens de bevalling. Lijkt mij ook heel erg naar als dat in een winkel ofzo gebeurt.
Succes en hoop dat jullie meisje snel indaald.

Liefs Danielle

Mijn eerste was ook niet ingedaald, en mijn vliezen braken ook in het ziekenhuis pas. Het persen duurde daardoor lang omdat ze nog te hoog zat.
Mijn tweede wederom niet ingedaald, zakte meteen toen de vliezen werden gebroken thuis, kon toen meteen gaan rondlopen. Verloskundige was erbij.
Een tweede kind is vaker niet ingedaald, dus maak je er niet te druk over!
Als je start met weeen gewoon de verloskundige bellen en je vliezen laten breken, dan is de baby er zo!
Succes

Terug
Bovenaan