Ingedaald?

Hee ervaren moeders. Hoe merk je zelf wanneer je kindje is ingedaald en hoe lang duurt het vaak dan nog tot aan de bevalling? Mijn beeld van indalen is dat m'n buik dan ook zichtbaar zakt maar weet niet of dit klopt?
En nu ik toch aan het vragen ben, hoe voelt een eerste wee aan? Ga ik dit gelijk herkennen? Heb geen idee wat het gevoel zal zijn.
Alvast bedankt voor jullie reactie !
 
Als je kindje echt is ingedaald dan zakt inderdaad je buik meestal wel iets. Je hebt dan het gevoel dat je boven iets meer ruimte hebt. Daarin tegen als het echt goed is ingedaald dan kan je aan de onderkant druk voelen.
Hoe lang het dan duurt voordat je bevalling duurt is niet te zeggen. Meestal en zeker als het je eerste is dan liggen de kindjes meestal al een aantal weken ingedaald.

Een eerste echte wee voel je echt wel en herken je ook wel. Je hebt dan echt krampen je buik word hard en ze volgen elkaar regelmatig.

Hoop dat je wat aan deze info hebt
 
He meis, dat indalen verschilt idd per persoon, maar je voelt wel meer druk evan beneden en de eerste wee, meid, die herken je echt wel, hihi! Ik dacht bij de 2e toen het begon, oohh ja, zo was dat, hihi!

Liefs Kirsten
 
Hay hay,

Hier ook een indalingsgeval...............heerlijk, mijn maag heeft meer ruimte nu alleen heb soms het gevoel dat hij flink tussen de benen hangt. Veel blaasdruk en hij beweegt nu minder en anders....

Het is mijn eerste maar geloof inderdaad dat je op dat moment wel weet dat het begonnen is.
Ik ben blij dat zoonlief gezakt is, hij weet dus wat ie moet doen............

Liefs
 
Mijn oudste is nooit ingedaald en daalde pas in tijdens de bevalling. Mijn jongste is wel ingedaald, maar dat heb ik zelf niet eens gemerkt. Nu voel ik soms hele scherpe steken van onder, maar of dat al indalingsweeen zijn, weet ik niet. Kindje ligt wel laag, maar nog niet ingedaald.

Verder weet je zo wanneer de bevalling begonnen is.....
 
Heb bij de eerste weinig gemerkt van het indalen. Merk nu wel dat er bovenin nog maar weinig ruimte is (af en toe beetje benauwend), maar dat zal na indalen wel weer beter gaan...

Mijn vorige bevalling waren louter rugweeen; erg pijnlijk en zeeeeer herkenbaar als zodanig!
 
Terug
Bovenaan