ingedaald.

volgens mij is deze smurf ingedaald. was 2 weken geleden bij verlosk geweest en zei dat ze bezig was met indalen maar nog niet vast lag.. toch sinds die weeen van gister is me buik veranderd. hij hangt nu zo onderaan dat khet gevoel heb datie er straks vanaf glijd. haha
vind het altijd wel een griezelig gevoel en gedachte dat het zo laag hangt. ook is het voor mij heelwat want alleen de 1e was ingedaald ook rond dit zelfde tijdstip en de rest bleef tot 39 weken lekker bovenin zitten.. stronteigenwijs natuurlijk.
alleen het rotte ervan vind ik dat ze hele tijd met dr koppie heen en weer zit te draaien dat is zon rot gevoel dat kuit eindelijk nog moet pissen ook!!!

Oh dat gevoel dat ken ik ja net of de kleine er uit valt haha. Hier ligt de kleine al een paar weken helemaal ingedaald en helemaal vast maar soms nog van die steken van onder dat ik denk hij valt er uit haha.

Zelfde gevoel hier.... Doet zelfs pijn in mijn schaamstreek als ik dan ook moet opstaan.... En dan meteen door naar de WC, waar alleen een druppeltje uit komt...
's Nachts als ik op mijn rug "per ongeluk" terecht kom, moet ik ook meteen naar de WC. Op mijn rechterzij ligt het best. Op de linkerzij, moet het kussen tussen mijn benen, alsof ik anders z'n hoofdje plat druk... hahahaha....
Nog 3 weekjes te gaan tot de DUE DATE.....

Hier ook al een volledig ingedaalde baby bij 35 weken!voelt soms idd erg rot,loop soms letterlijk met mn benen wijd haha...daar komt bij dat deze baby een flink hoofd heeft.voelt soms erg drukken van onder en gevoel ook dat hij eruit komt zetten zeker als koppie beweegd...zal wel makkelijk zijn he dat zo zou kunnen haha..en idd heeeel veeeel plassen
maar meiden nog effe de laatste loodjes en dan hebben we een prachtige baby!!!
liefs jootje

Hah lijkt me een raar gevoel! DIe van mij doet het juist andersom. Vind het veeel gezelliger om zijn dikke babybillen in mijn zij te drukken of hier een voet in te zetten zodat ik een compleet misvormde buik heb en er niet meer op kan liggen.

Maar wel fijn toch dat hij is ingedaald. Scheelt je straks weer wat extra persen :) Elke cm is er 1 dacht ik zo!
Liefs nelie

@ mamajo is lekker he als ze die koppies draaien... brrr wat een rot gevoel. en idd mama-to-be-1st-time. denken dat je weet ik noet hoe nodig moet piesen komt er net niks... hopeloos

Terug
Bovenaan