Ingedaald!

Vanavond ben ik bij de vk geweest en al 3 dagen heb ik last van krampen en heb dus voorween en die van vanmorgen deed behoorlijk pijn.
De kleine meid is wel al ingedaald dus helemaal goed!
Hoe gaat met jullie? Word het bij jullie ook nu zwaarder?

Met een beetje geluk hoop ik dat ik maandag ingeleid wordt. Heb donderdag een gesprek met de gyn maar op deze manier gaat het niet langer meer bij mij. Iedere keer als ik opsta moet ik even wachten voordat ik kan ga lopen omdat ik dan weer krampen krijg in onderbuik en bekken.
De laatste loodjes wegen dus echt wel het zwaarst :p

Groetjes

Vorige week was onze kleine al een stukje ingedaald..
Hopelijk volgende week, als we weer op controle bij de vk moet komen, is hij helemaal ingedaald. Ik heb wel erg veel last van mijn rug..
Gelukkig is dat mijn laatste werkweek. Ook al zit nu voor de 3e dag thuis met griep.Vandaag gaat het gelukkig beter en kan ik morgen wel weer aan het werk.
Maar wat mamadanie zegt; de laatste loodjes zijn het zwaarst!!

Ja hier ook ik moet nog 2 weken werken hier na maar merk wel dat het zwaarder wordt en als ik thuis kom uit geput bent, nou ja dames we moeten nog even vol houden en dan mogen we ons wonder vast houden en zien en dan is het het vast allenmaal waard:)

liefss

ik ben nu 37+4 en bij mij lag ze vorige week nog niet vast. vind opzich wel jammer kan maar goed leggen maar ja.. nog ff ze heb zeker nog ruimte nodig..

@mamadanie. heb je medische reden dan dat ja al zo gauw ingeleid moet worden? je moet toch nog ruim 4 weken? ik moet er nu nog 2,5 maar ze leiden echt niet zomaar in omdat jij klachten hebt van bekken ofiets. sorry klinkt misschien nog al hard maar ze leiden niet vaak in omdat moeder klachten heeft volgens mij. of het moet iets zijn wat gevaarlijk is voor je kindje.

ik ben nou 36+3 maar ik merk dat hetwel zwaarder word hoort maar goed heb een lieve man en zoontje die goed voor me zorgen duss dat komt wel goed ..en die steken heb ik ook weleens last van..is gewoon normaal je lichaam is an het oefenen natuurlijk xxx

Terug
Bovenaan