ingeknipt bij de bevalling,hierover een vraag

hallo,

Ik had een vraagje.Ik ben ruim 5 weken geleden tijdens de bevalling ingeknipt.In de week daarnaar heeft de verloskundige(ben in het z`huis bevallen) de nacontrole gedaan.Toen bleek dat de knip iets openstond.Deze is ook een aantal dagen na de controle een beetje gaan bloeden.Ik heb er verder tot nu toe geen last van alleen geneest het niet zo heel snel.Komt dit jullie bekend voor en zo ja hoe lang kan het duren voordat het helemaal goed genezen is?Ik moet volgende week voor de na controle terug naar de gyn.Hoe gaat het daar in z`n werk ,krijg je een inwendig onderzoek ofzo en controleer hij dan de knip?Ben als de dood dat het opnieuw geknipt en  gehecht moet worden.  Ik heb geen idee wat ik hier van moet verwachten
Alvast bedankt,
jo

hoi jolanda.

als eerste nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleintje.
bij mijn eerste was de knip ook gaan wijken en dit gaf constant irritatie van onderen, nu moest ik van de verloskundige 2 maal daags in een teiltje met warm water en groene badedas gaan zitten dan geneest het beter.
bij de nacontroles heb ik bij beide geen inwendig onderzoek gehad en ik was net als jij bang dat die knip niet wou genezen maar na enkele dagen in de badedas gezeten te hebben. ging het al snel beter.

succes ermee liefs kim    

Hoi Jolanda,

Ik ben op 12-07-2005 bevallen van een gezonde dochter en ben ik ook ingeknipt. Bij hebben ze het alleen niet goed gehecht waardoor ik een extra flapje heb. Die plek is op dit moment nog steeds gevoelig. Ze hebben me aangeboden om het te herstellen, maar daar heb ik niet zo'n zin in. De gynaecologe raadde mij aan als ik er geen last van het om het gewoon te laten zitten.

Bij de laastste controle bij de gynaecologe kreeg  ik een gesprek over de bevalling, mijn buik werd nagekeken, mijn knip ook en ze maakte een inwendige echo om de baarmoeder en de eierstokken te bekijken. Maar dit kan natuurlijk overal anders zijn.

Succes ermee en geniet van je baby.

Groeten Veronique

Terug
Bovenaan