ingeknipt

hallo

ik ben vorige week bevallen van een dochter.
tijdens de bevalling ben ik ingeknipt nu is het zo al weet ik dat het pas een week geleden is dat ik van onder steeds een trekkend gevoel heb en alsof heel de onderkant zwaar gekneusd is.
weet iemand hoe lang dat ongeveer duurt en heeft er iemand ervaring mee?
ook staat er met periodes een spanning op mijn clitoris raar misschien maar heb hier totaal geen ervaring mee.

wil iemand zijn ervaringen delen?

groetjes josje

Hoi Josje,

Allereerst gefeliciteerd!! Is alles goed gegaan? En voel je je ondanks het inknippen wel goed?

Ik heb een dochtertje, ze wordt eind oktober 2 jaar. Tijdens de bevalling ben ik ingescheurd, had rond de 30 hechtingen, binnen en buiten. Ik ben dus niet ingeknipt, maar ik herken wel heel erg dat gekneusde gevoel!! Dat heeft ook zeker een tijd geduurd. Heeft de huisarts/verloskundige nog een keer naar je hechtingen gekeken? Dat het trekt bij je clitoris lijkt me niet prettig.. Zijn de hechtingen er al uit? Of lossen ze vanzelf op? Anders kun je vragen of ze de hechtingen eruit wil knippen, misschien dat het scheelt. Ik had ook wel dat het erg trekkerig was. Geen pretje!!

Ik wens je veel sterkte..

Groetjes Mickey

Hoi!

Ik ben ook vorige week bevallen en een knip gehad. Je kan met een spiegeltje ff kijken hoe het eruit ziet. Bij mij trekt het vooral heeeeeel erg. De hechtingen moeten vanzelf oplossen maar soms halen knippen ze een hechting door om de druk er vanaf te halen. Maar ik heb een behoorlijke blauwe plek zitten waar de hechting ook nog eens zitten.
Je moet ff opletten dat het noiet rood en erg gezwollen is. Je moet er recht op gaan zitten op een harde stoel dat is goed tegen de zwelling en je kan ook maandverband nat maken en in de vriezer leggen kan ook verkoelend werken.
En laat je verloskundige anders even kijken.

Succes

Ester

hoi

ik ben de trotse mamma van de twee weken oude   Bo. Ook ik ben ingeknipt tijdens de geboorte en had een grote bloeduitstorting vanonder. /ik heb een week niet kunnen zitten, maar daarna ging het steeds beter. nu 2 w later heb ik bijna geen last meer, ik voel het nog wel, zrker als ik teveel gedaan heb, maar de pijk is weg. 'het trekkende gevoel kan ook zijn dat je bekkenbodenspieren weer wat sterker worden en soms wat 'krampen'. dit heb ik ook soms, voornamelijk als ik iets heb moeten doen waar ik mijn bekkenbodumspieren voor nodig heb gehad (lopen, snel overeind komen uit bed, naar het toilet gaan) Sterkte ermee en uiteraard noggefeliciteerd met je wondertje

Groetjes Natalie
mamma van Bo 14 sept 2008

Terug
Bovenaan