ingeleid 2

Het is net tot me doorgedrongen dat ik misschien een paar weken eerder mijn kindje kan vast houden. De tranen zitten hoog. Aan de ene kant kan ik niet wachten tot het zover is en aan de andere kant ben ik doodsbang; is alles wel op tijd klaar? of liever gezegd schoon?
Probeer om het rustig en rationeel te bekijken maar dat is niet zo makkelijk.

Hoi Mamadanie,

Herken hier wel wat in. Ik ga maandag horen hoe de groei van ons kindje is. Als het door blijft groeien dan word ik ook ingeleid.
Sterkte ermee

Whaha... Wij vrouwen zijn allemaal het zelfde, ik heb een ' do-list' gemaakt, en deze op mijn koelkast geplakt. Zo dat met structuur overzicht houd wat ik nog allemaal aan kant wil hebben voor de kleine er is! Werkt wel handig, en geeft rust.. Nu nog alles af krijgen haha.. de rustig aan de laatste weken!!
-x-

ik kan me er ook in vinden. Er moet nog wel wat gepoetst en de puntjes op de i gezet worden. bed op klossen ect. ik heb dinsdag mijn echo. Hopelijk krijg ik dan te horen of het toch een kz gaat worden. Ik heb gekozen om niet te laten draaien. Hopelijk is man lief wat minder druk volgende week dan kunnen we samen de boel opruimen.zelf kom ik niet meer zo vooruit haha.. succes allemaal met de laatste loodjes!

@ marieke dat heb ik ook gedaan. het enige wat ik nog wil doen is mijn ramen zemen me kamer nog goed doen en de keuken en dan vind ik het best.
maar wacht er nog even mee want als ik het nu doet is het over 2 weken weer een bende.
spannend hoor mamainspe.. kan me wel voorstellen dat je niet kiest om te draaien lijkt me ook niet echt prettig..

Terug
Bovenaan