Ingeleid wegens bekkeninstabiliteit

Hee meiden ik ben al een tijdje hier niet meer geweest.. Maar vandaag ben ik bij de vk geweest en aangegeven dat ik echt oververmoeid ben. Ik ben nu 36+3 dn ik heb ernstige bekkeninstabiliteit. Ik word in de nacht zeker wel 20 x wakker omdat ik niet normaal kan omdraaien daar vor moet ik omhoog en me letterlijk zachtjes op me andere zij laten vallen. Nu heeft ze gezegd dat ze nu natuurlijk nog moet blijven zitten maar volgende week heb ik de bevallings gesprek en als het dan zo is of erger moet ik dat aan geven en gaan ze kijken voor een gesprek met de gyn wegens inleiden.. Ene kant opgelucht want tot 40 weken door lopen zie ik echt niet zitten maar ben ook wel erg bang iemand ervaring met inleiden voor de 40 weken? en hoe ging dat?

liefs

Wow, de eerste babies komen eraan. Of heb ik iets gemist?! Ik ben 'pas' 20 juni uitgerekend, dus ik moet nog rustig wachten.... Maar het begint nu toch allemaal heel binnenkort te worden. Veel succes Babbes! En mizzroswitha, veel sterkte en succes! Ik hoop voor je dat ze je volgende week helpen, want het lijkt me vreselijk zwaar.

Spannend meis al is de pijn wel vervelend zeg Pff!
Mijn vriendin is ingeleid en die vond het achteraf heel erg meevallen op het moment zelf denk ik dat iedere vrouw denk ppff zoveel pijn nooit meer! Haha
Sterkte ermee ben benieuwd wanneer je wondertje geboren word! X

Hoop voor je dat ze je helpen, maar hou er ook rekening mee, dat dit anders kan zijn. Ze laten liever de baby tot 40 weken zitten, hoe vervelend het ook voor de moeder is. En het zijn maar een paar weken meer nu. Het ergste heb je al achter de rug. (zo kijk ik er tenminste tegenaan)

Ik hoor hier ook eigenlijk niet thuis, ben van het juli forum, maar ik ben bij mijn eerste twee kinderen alle twee de keren ingeleid. Bij de eerste met 39 weken en bij de tweede met 37 weken. Beide omdat ook mijn zwangerschappen zeer zwaar waren, allleen lag ik beide keren gedurende heel wat maanden in het ziekenhuis.
De eerste keer dat ik ingeleid ben heb ik er niets van gemerkt en binnen 4 uur lag de oudste op mijn buik. Heb toen een super fijne bevalling gehad. Bij de tweede ben ik ook ingeleid maar dit was een iets minder prettige ervaring. Vanaf het eerste moment kreeg ik een weeenstorm en in 50 minuten had de tweede op mijn buik liggen. Het is dus iedere keer weer anders, de een vind het fijn en de andere heeft er mindere prettige ervaringen mee. Ik wens je veel succes met je laatste loodjes en met de bevalling. Probeer toch nog te genieten.

Terug
Bovenaan