ingeleid

na het weekend en vandaag weer aan ctg te hebben geleggen is er vandaag besloten dat ik morgen word ingeleid
van een kant baal ik want ben van mijn andere 3 bevallen thuis in mijn eigen nestje maar dit keer gaat het anders dus ben benwd
ben nu 37 weken en 3 dagen heen
dus hoop dat de baby sterk genoeg is om gelijk mee te gaannaar huis als het allemaal achter de rug is
voor een ieder die deze week ook nog gaat sterkte
groeten carla

Heel veel succes morgen! Ik snap dat je aan de ene kant baalt, maar kindjes van 37 weken mogen normaal gesproken ook thuis geboren worden dus waarschijnlijk kan ook dees lekker snel mee naar huis.
Zet m op!
Liefs, Nicole 37+2

Oww ik geloof dat ik even gemist heb waarom je ingeleid gaat worden. Sorry!

Lijkt mij zenuwslopend om te weten wanneer het gebeurd.
En Nicole heeft gelijk hoor, kindjes kunnen met 37 weken ook gewoon thuis worden geboren, dus als je kindje gewoon goed en gezond is, dan zijn jullie zo weer thuis.

Heel heel heel veel succes morgen.
Ik ben benieuwd.

heel veel succes spannend zeg!!

en ip mogen de kindjes vanaf 37 weken mee naar huis maar ligt er ook aan de reden dat je ingeleid wordt... kindje moet (in breda dan) boven de 2500 gram zijn

Balen.., maar het is niet anders. Begrijp dat je ideaalplaatje thuisbevallen is, maar heb over ziekenhuisbevallingen ook veel goeds gehoord. Maak er wat moois van morgen en ik hoop dat je dan snel met je kleine naar huis mag!
Ook wel heel gaaf dat je je baby nu heel snel ziet he ;-)

Terug
Bovenaan