ingeleid!?

Vanmorgen ook weer bij vk geweest. Krampen waren idd het gevolg van indalen van de baby.
Morgen weer een groeiecho en aan de hand daarvan gaan ze kijken of ik ingeleid wordt; ligt er een beetje aan hoe groot hij wordt. Bij een vermoeden van meer dan 8 pond is de kans wel groot. Dit omdat de bevalling van mijn dochter ook niet geheel vlekkeloos verliep. Dus wie weet wordt ik dan toch een maart mama. Eerst maar even de echo afwachten.

En nu weer snel aan de schoonmaak want stel je voor!

Spannend!
Hier ook een grote baby ( geschat zo'n 8 pond bij 40 weken), finn was ook een flinke baby van 8 1/2 pond, en moest uiteindelijk met een ks gehaald worden, maar die twee hebben ze nooit met elkaar in verband gebracht (onsluiting die bij inleiding niet vorderde na 5 cm)
Ik hoop dus ondanks de grootte van deze baby dat het spontaan komt en geen inleiding. Maar ja, volgende week ook maar eens horen bij de gyn (dan 36 weken en nemen ze de zorg vd VK over)

ik herken je verhaal. ben nu ruim 36 weken. moet volgende week nou terug 2e keer nu. 1e keer met 20 weken geweest. ik had dus ook dat ze bij mij nogal fors waren mijn 2 e dochter was 4290 en mijn zoon was 4910. nu meerdere echos gehad schijnt het een kindje te zijn van 3500 gram.. lijkt me heel sterk maar oke.
ze wilden kijken hoe groot en als het weer groot zou zijn gingen ze het inleiden met 38 weken.. vanmorgen op co geweest bij verlosk zei al van w.s mag je nu gewoon thuis bevallen en word het niet inleiden maar gewoon afwachten. ze zei dat je ook echt blij word van inleiden dat je wel f bezig bent dan. mijn baarmoedermond is ook vaak pas met 41 wk verstreken. dus word dan ok niks. dus ben heel benieuwd wat gyn nou gaat zeggen. en anders gaat de verlosk me meerdere keren strippen met 40 weken. weet ook niet of je daar blijj mee kan zijn. en de pest is ben al 2 x bevallen met 41+5 dus ja

Terug
Bovenaan