A
Anoniem
Guest
Binnenkort gaan we IVF-en. We krijgen nog een voorlichtingsavond en een intake-gesprek, dus het zal wel maart worden. In de tussentijd mag ik niet verder met IUI, ook al heb ik er maar 4 gehad. Vond ik wel jammer. Hebben anderen dat ook? Als je blijkbaar kiest voor IVF, is het IUI-gedeelte afgesloten. Ik kan niet wachten tot ik er weer actief mee bezig kan zijn, dat doelloos afwachten (volgens de natuurlijke weg heb ik er na 2 jaar geen enkel vertrouwen meer in!) vind ik helemaal niks. Alhoewel ik stiekem natuurlijk hoop dat ik voor maart zwanger zal zijn.....
Zijn er nog meiden die al IVF hebben gedaan, en hoe zwaar vinden jullie het? Het lijkt me allemaal best mee te vallen, maar misschien vergis ik me heel erg. Het spuiten heb ik met IUI ook al gedaan, op verschillende medicijnen/hormonen heb ik helemaal geen negatieve reacties gekregen en mentaal heb ik er alleen maar zin in. Jullie reacties zijn welkom zodat ik straks voorbereid de 'strijd' inga!
Groetjes,
Lique
Zijn er nog meiden die al IVF hebben gedaan, en hoe zwaar vinden jullie het? Het lijkt me allemaal best mee te vallen, maar misschien vergis ik me heel erg. Het spuiten heb ik met IUI ook al gedaan, op verschillende medicijnen/hormonen heb ik helemaal geen negatieve reacties gekregen en mentaal heb ik er alleen maar zin in. Jullie reacties zijn welkom zodat ik straks voorbereid de 'strijd' inga!
Groetjes,
Lique