Ingestort...

Hey meiden,

Vandaag gemerkt dat het niet zwanger kunnen worden (tot nu toe dan) er behoorlijk inhakt. Meer dan ik ooit had kunnen denken...
Op mijn werk ben ik vandaag helemaal ingestort. De tranen kwamen en gingen niet meer tot ik thuis bij mijn ventje in zijn armen lag.
Direct met de directeur een gesprek aangegaan en zij heeft voor mij een afspraak bij de arbo gemaakt op 1 februari. Tot die tijd werk ik maar 3 dagen ipv 5 en dan maar kijken wat de arbo aanraadt.

Vond mezelf nooir iemand die halfoverspannen zou kunnen raken. Zo zie je maar weer wat het met je doet...

Liefs Daisy

Ja meid, ik heb dat ook gehad...mijn advies, schakel een psycholoog in, die kan je helpen om alles een plekje te geven en neem rust...dat heeft bij mij wel 10 weken geduurd, maar daarna kon ik veel beter met de situatie omgaan...

Sterkte wijffie,

gr Yosha

Hey yosha,

Goeie tip! Toch wil ik eerst even de arbo afwachten voor ikzelf actie ga ondernemen. Even kijken hoe zij er tegenover staan als buitenstaander zijnde.
Mijn probleem is ook dat ik echt wel weet dat het goed komt, maar ik voel het niet.
Mijn gevoel gaat op dit moment recht tegen mijn verstand in... Ik hoop dat de arbo een goede psych weet, anders stap ik even naar de huisarts voor advies.

Thanx voor de tip!

Het gaat dieper dan je denkt, he. Je staat er eigenlijk van te kijken hoe sterk je bent en hoeveel je kan hebben. Tot in een keer de grote klap komt.... Sterkte, meis. Hoop voor je dat je je kracht snel weer vindt, goed van je om op tijd aan de bel te trekken! X

Och meissie toch! Het is ook ontzettend heftig allemaal zeg!! Bij ons in het ziekenhuis hebben ze iemand om mee te praten die weet waar get. Over gaat. Ik ga daar misschien ook wel naartoe. Maar nu even niet omdat ik even THE spirit terug heb!

Rustig aan, alles komt goed! En geloof me ook onze tijd komt er aan!!!!!!

Liefs xxx

Hoi Daisey,

Heftig voor je dat je bent ingestort op je werk! Niet zwanger kunnen worden of dat het misgaat, is erg lastig om te verwerken. en elke maand positief blijven is erg lastig!

Een positief ding hiervan is dat je nu je grenzen hebt gevoeld en weet dat het teveel is.
Ik hoop dat het praten met een psycoloog gaat helpen, ik ken je verhaal niet (ik zit sinds kort bij dit forum), maar ik hoop dat het goed komt en dat je (en iedereen bij dit forum) snel zwanger wordt en blijft..

Daisey,ik herken je situatie. ook ik ben ingestort op mijn werk, na het hebben van een miskraam.. Ik help op mijn werk clienten die te maken hebben verslaving en psychiatrie. ben altijd de meid die alles doet en alles aankan en ben ook ingestort.
ik ben die dag naar huis gegaan en sindsdien let ik erg op mijn grenzen. redt ik het niet om hele dagen te werken of extra werkzaamheden te doen, dan geef ik dat aan. verder let ik erop dat ik voldoende ontspanning heb
maar het blijft lastig (curretage heeft in nov plaatsgevonden), ook al heb ik meestal wel het gevoel dat het goed komt.

veel liefs diaan

Terug
Bovenaan