ingreep gehad gisteren aan me grote teen brrrr

mamavan8kids

New member
Ik heb al sinds een paar maanden last van me grote teen. Telkens ontsteekt de nagelriem en wat ik er ook aan deed het helpt maar even en het kom twee keer zo erg terug. Na de vakantie hebben ze hier flink op me ingepraat dat ik hiermee toch echt wel naar de huisarts ermee moest. Ik de schijterd had zoiets van echt niet.
Nou ja uiteindelijk toch maar gegaan want ik had inmiddels ook verhalen gelezen dat een ontsteking ook erger kan worden en aangezien ik niet alleen loop met een kleine in me buik. Ik ben dus gisteren toch maar naar de huisarts gegaan. Eerst keek er een arts in opleiding naar die de huisarts erbij haalde. Nou toen kreeg ik te horen jaa dat word snijden. Brrrrr!!! ze vertelde dat ik s`middags hiervoor terug moest komen. Ik zou een aantal spuiten in me teen krijgen waarna ze de ontsteking ging wegsnijden en de onderkant van me teennagel was aan het ingroeien dus die moest ook een heel stuk weg. Eigenlijk best wel gek want de onderkant van je teennagel kan je ook niet bijknippen. Nou om half drie mocht ik dus weer terug. Ze zijn bijna een uur met me bezig geweest en ondanks de vele verdovingsspuiten kon ik het toch nog voelen. De ontsteking was zo erg dat me teen moeilijk te verdoven was. Nu mag ik dus een paar dagen niet te veel doen. Telkens de boel insmeren en weer verbinden en nu hopen dat alles goed geneest. Heb er wel heel veel last van en zit nu al vanaf 4:30 beneden. Pfff. Sorry voor me geklaag hoor.

Liefs
 
Ej meisje,
Lijkt me ook niks nee als je nagelriem ontstoken is.
Heb ook een keer ontstoken teen gehad ofja te ver ingeknipt en dat is al niet prettig.
Laat staan wat jij nu hebt:(
Heel veel sterkte meis(K)

Grtjes xx Linda
 
Lieve meid,

Ik weet er alles van! Ik heb het als puber 9 keer aan beide kanten van mijn grote tenen gehad! Die prikken doen verschrikkelijk pijn! En als die dan uitgewerkt zijn aaaaaaaaaah! Het is één van mijn gruwelijke herinneringen...........

Het doet vreselijk zeer! Dus: klagen is terecht!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

beterschap!
 
ik heb vorig jaar een deel van mijn teennagel laten weghalen operatief omdat hij elke keer in groeide werd er gek van helaas begint ook mijn andere kant heb zelfs overwogen de hele nagel te laten weghalen maar dat doen ze liever niet

sterkte miranda
 
Ai dat is pijnlijk ja. Advies als het genezen is, laat het bijhouden door een pedicure/ podotherapeut. Die kunnen vaak je teennagel "corrigeren" (de groei richting veranderen) waardoor hij niet steeds weer in gaat groeien en kan ontsteken. (ben zelf pedicure, maar gestopt) nou heel veel beterschap!!!
 
Terug
Bovenaan