ingreep

Het is al zeker dat mijn vriend de ingreep laat doen.Eigenlijk was hij al ingepland voor donderdag maar om de een of andere vage rede heeft het ziekenhuis dat verzet naar 12 maart.Wij zitten trouwens in Roermond in het ziekenhuis.
Marielle, ik vroeg me af hoe het komt dat je nu toch op de wachtlijst staat voor IVF.Doen ze dat bij jullie in het ziekenhuis altijd, ookal wordt de ingreep gedaan?
Ik ben erg bang dat wij 3 maanden na de operatie ook te horen krijgen dat er geen verbetering is en alsnog op een wachtlijst moeten.

Groetjes Patricia

Wij lopen bij het lumc en ik vroeg of we wel alvast op de wachtlijst konden aangezien deze 9 maanden is. Dat vonden ze prima. Als het zaad echt enorm verbeterd is zodat iui mogelijk is dan gaan we gewoon weer van de lijst af en doen we iui. Ik vond het een erg goede oplossing, scheelt 4 maanden!! Als we pas in april op de lijst zouden komen dan zouden we volgend jaar pas gaan ivf-er!! Hoelang is de wachtlijst in Roermond?

Marielle,
in Roermond doen ze dus helemaal geen IVF.Ik verwacht ook niet dat wij daarvoor in aanmerking komen omdat het zaad niet heeeel slecht is.Ik heb vandaag wel een mailtje naar het ziekenhuis gestuurt of er een wachtlijst is voor iui, en of ik daar dan eventueel vast op kan.Ik heb nog niks van ze gehoord, maar ben erg benieuwd.Ik vind het wel een fijn idee als we een alternatief achter de hand hebben.
Patricia

hi PAtricia,
Voor iui is er vast geen wachtlijst, dit geld meestal voor ivf en icsi. IUI is namelijk niet zo behandelingsintensief als ivf/icsi. Fijn dat je in aanmerking komt voor iui, dat is toch minder belastend en het is 6x.
Ik ben benieuwd!!
gr
MArielle

Terug
Bovenaan