inhalator :-(

Moet even mijn verhaal kwijt. Mijn kleine meid is al 7 weken verkouden. Naar mijn idee werd dat toch te veel, daarnaast koste het ademhalen haar steeds meer moeite. Gelukkig is ze niet echt benauwd, wel erg aan het hoesten.

Dus toch maar naar de huisarts woensdagmiddag. Die gaf aan het ook wel lang te vinden duren. Maar Sara heeft geen koorts en eet ook gewoon goed (als ze door het hoesten niet weer alles eruit spuugt). Dus maar met ventolin gaan verstuiven. Elke avond voor het slapen gaan een grote puf.

Of het helpt zijn we nog niet echt achter, maar vandaag bij de huisarts bleek de ademhaling wel weer beter. Dus nog 2 weken proberen en dan verder zien. Hopelijk helpt het!

Nu ben ikzelf ook astmapatient, hoop maar dat het bij Sara werkelijk alleen de verkoudheid is en verder niet.

Wel een lang verhaal maar moest het even kwijt.

hoi hoi,

hier eigenlijk beetje hetzelfde, johnny is ook al heel lang verkouden maar ze zeiden dat dat aan het weer zou liggen, hij ademt/knort echt als een klein varkentje en heeft er verder ook niet echt veel last van..
ik ga dinsdag toch maar even opnieuw vragen hoe en wat op het cb..

hoop voor je dat het idd alleen een verkoudheid is!
heel veel succes ermee!

liefs Mandy.

Jeetje 7 weken verkouden is idd wel lang.
Hoop voor jullie dat het idd gewoon een hardnekkinge verkoudheid is en geen astma!

Hou je ons op de hoogte?

Liefs Danielle

Goh nu al aan een ventolin. Mijn zoontje heeft die ook al eens gehad omdat hij inderdaad heel erg verkouden was en ging piepen. Wij hebben hem gelukkig maar 5 dagen of zo gebruikt. Daarna heeft hij er nooit meer last van gehad. Waarschijnlijk een luchtweginfectie geweest.

Suc6 ermee en hopelijk werkt het.

Jeetje wat vervelend! Ik heb zelf toen ik klein was ook astma gehad, hoop echt dat het dat niet is en inderdaad een verkoudheid!
In ieder geval fijn dat de ademhaling al beter was!

Heel veel sterkte, verschrikkelijk om die kleintjes zo mee te moeten maken.

Liefs Kim

Terug
Bovenaan